Tagaotsa tegemise ajal sai mõeldud ka tagumistele poriotiibadele.
Kasutan roostest ja sodist puhastamisek Viljandi Metalli haaveldust. Siiani on nad oma tööd hästi teinud, vahest vaid ootamise aeg pikk.
Peale haaveldust saab vähemalt aru, kuhu on vaj panna uut plekki. Kaasfoorumlast "veterani" ära kasutades,sai siis "pitsiline" plekk vahetatud tugevama vastu ja ühtlasi sai jälgitud seda, et poritiiva laius jääks ikkagi enam-vähem sama (Veteranil endal ka sama kerega BMW -340 tegemisel ja tema poritiibadega oli hea võrrelda.)
Hetkel olen tagumise parempoolse poritiiva juba välja otsinud ja üritanud teda ühendada tagumise parempoolse porikoopaga. Võib enamvähem rahule jääda.Portiibadega tuleb veel tööd teha, on vaja õmblusi lihvida jne.