Hea oli, et Lätis uurimas käisin. “Nina” peab kinnituma raami esiosa külge! Antud isendil oli see osa juba isetegevuse korras ringi tehtud.Autorestauraator kirjutas: .....
„Ninaga“ võiks tegeleda:
Ninaplekk on enam-vähem õiges kujus, loodetavasti. Aga siingi on omad probleemid. Kuhu see ninaplekk kinnitada? W23 on konstrueeritud nii, et ninaplekk kinnitub poritiibade esiosa külge. Kui oleks allosas ka mingi kinnitus raamile, oleks asi klaar. Aga pole!
Tegelikult pole ma viimase paarikümne aasta jooksul ühtegi W23-e Eestis sõitmas näinud. Veel vähem sellist, kus plekid originaali sarnased oleksid. Olen varem kahte Wandereri teinud, kuid poritiibade ja ninaplekini pole kummagagi jõudnud. Töö on piirdunud kere põhimiku kokkupanemisega, siis on masin edasi rännanud. Kukku pole neist kumbki tänaseks saanud. Lähim W23 on Nõmmel, aga seda minule ei näidata. Ei tea, kas on põhjuseks eestlaslik kadedus, või midagi muud, aga nii on.
Need masinad, mida vaadata saaks on Soomes ja Lätis. Aga enne kui vaatama sõita, tuleb vist siinsete plekkidega lähemalt tuttavaks saada.
......
Tuleb vist toimetada nii, et üleliigne, mis kindlalt vale, ära lõigata, plekid puhtaks saada ja siis kuskile valmis autot vaatama minna.
Saime sõprade abiga lätlastelt ka “uue nina”, mis on vanast paremas seisukorras. Vähemalt näeb, kuidas plekid originaalis välja nägid:
Harutasin nüüd selle “uue” tüki ettevaatlikult lahti:
Väga ilus see just pole:
Aga detail, millest alustada, on selline:
Õiget kinnituskohta pole siingi alles. Aga saan enam-vähem nina paika. Päris õige asendi saab paika mootorikatte ja nina kokkusobitamisega.
Nüüd ärakeeratud serv ka veel ja siis on seis selline:
Teine pool ka: