Tuuleklaasist oli juba juttu, see oli üsna kriimuline ja vajas vahetust.
Klaasi ees, maas, on punt liistusid. Üldse on selle masina juures päris hulgi igasuguseid poleeritud alumiiniumist ja roostevabast läikivaid detaile. Lisaks veel musti plastiktihendeid ja liistusid, millede kordategemise eest hoolitses Silver Penu ( http://polishing.edicypages.com/ ):
Esiklaasi pani ette Ilmar Sööt:
7. Klaasid ja muu läikiv
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Esiakna ümber on läikivat kraami iga aknaposti tahu jaoks, mõnele küljele isegi mitu:
Pakiruumi luugi all on üks liist, õieti on seda rohkem, kui liistu jagu. Selle tihendi paikasättimine oli tõsine katsumus. Mitmeid kordi oli tahtmine mingi muu töö juurde joosta...
Argo Kaur ( www.se.ee ) tegi katuse-laeka kaanele rebenenud polstri asemele uue:
Pakiruumi luugi all on üks liist, õieti on seda rohkem, kui liistu jagu. Selle tihendi paikasättimine oli tõsine katsumus. Mitmeid kordi oli tahtmine mingi muu töö juurde joosta...
Argo Kaur ( www.se.ee ) tegi katuse-laeka kaanele rebenenud polstri asemele uue:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Suvel lendab aeg kiiresti! Püüan siiski muude tegemiste vahelt ka seda autot kokku panna. Mõned pildid tehtust. Küljeliistud, uksekäepidemed:
Peeglid:
Klaasipuhastajad:
Õhuvõtuvõred:
Juhiistmele on uus nahkkate tehtud, kõrvalistuja istmel seisab see töö veel ees:
Uksepolstrid on terved, aga aja jooksul ebaühtlaselt kokku tõmbunud materjal korrektset pilti ei jäta:
Argo Kaur ( www.se.ee ) tegi põrandakatetele originaalmaterjalist äravõetavad matid, ääristas kunsnahaga, nagu on tehtud ka tehases. Nii on lihtsam auto põrandat puhastada:
"Ämmaiste" on suhteliselt korralik, isegi materjal on pleekimata. Seevastu kardaanitunneli kate ja istme esiserv on tuntavalt pleekunud:
Pakiruumi katteid võib ka kaugelt vaadata:
Salongis sees ja armatuurlaual on järgmisteks talvedeks tööd:
Pehme katus on heas korras:
Tuled ja viled külge ja sõitma!
Tegemist on auto juures veel palju ja küllap saab nendest tegemistest talvekuudel ka kirjutada.
Praegu häirivad kõige rohkem õlilaigud, mis parkimisel kipuvad auto alla maha jääma. Käigukasti õlivanni tihend lekib, roolimehhanismist immitseb kuskilt õli välja ja küllap neid kohti on veel.
Ja muide, auto vahetas vahepeal omanikku. Uus omanik on üks vanamees, kelle eesnime kirjutatakse peaaegu samamoodi nagu minul.
Kõigile raskustele ja puudustele vaatamata kavatsen ma selle masinaga kahe päeva pärast algaval Kindral Laidoneri memoriaalil osaleda.
Peeglid:
Klaasipuhastajad:
Õhuvõtuvõred:
Juhiistmele on uus nahkkate tehtud, kõrvalistuja istmel seisab see töö veel ees:
Uksepolstrid on terved, aga aja jooksul ebaühtlaselt kokku tõmbunud materjal korrektset pilti ei jäta:
Argo Kaur ( www.se.ee ) tegi põrandakatetele originaalmaterjalist äravõetavad matid, ääristas kunsnahaga, nagu on tehtud ka tehases. Nii on lihtsam auto põrandat puhastada:
"Ämmaiste" on suhteliselt korralik, isegi materjal on pleekimata. Seevastu kardaanitunneli kate ja istme esiserv on tuntavalt pleekunud:
Pakiruumi katteid võib ka kaugelt vaadata:
Salongis sees ja armatuurlaual on järgmisteks talvedeks tööd:
Pehme katus on heas korras:
Tuled ja viled külge ja sõitma!
Tegemist on auto juures veel palju ja küllap saab nendest tegemistest talvekuudel ka kirjutada.
Praegu häirivad kõige rohkem õlilaigud, mis parkimisel kipuvad auto alla maha jääma. Käigukasti õlivanni tihend lekib, roolimehhanismist immitseb kuskilt õli välja ja küllap neid kohti on veel.
Ja muide, auto vahetas vahepeal omanikku. Uus omanik on üks vanamees, kelle eesnime kirjutatakse peaaegu samamoodi nagu minul.
Kõigile raskustele ja puudustele vaatamata kavatsen ma selle masinaga kahe päeva pärast algaval Kindral Laidoneri memoriaalil osaleda.