Esikahvli kokku panek

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Vasta
Sõnum
Autor
ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

Esikahvli kokku panek

#1 Postitus Postitas ivx675 »

Tere,

Kas keegi oskab öelda kuida õigesti esi kahvel kokku pannakse ?

Praegu ei saa nagu nagu kahvli torusid parallelseks kui küljepalt vaadata.
Eraldi vaadates nagu prillid kõverad ei paista, torud kindlalt sirged.

Kahtlustan et siin vaja prillidega mängida nats ...

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

esihark

#2 Postitus Postitas Veteran »

Kardan ka, et viga kõverates prillides.
Kinnita vanad torud esialgu ainult ühte prilli ( näit. alumisse ) ja vaata, kuidas on ning vääna asi paika. Seejärel korda operatsiooni teise prilliga. Nõnda ükshaaval saad nad õigeks väänata küll.

Edu! Enno Öövel.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#3 Postitus Postitas ivx675 »

R35 alumised prillid annavad mängida. Nagu ülemised külge paneb nats viltu.

Ei tea kui parallelsed peaksid olema ... .
(Kui täpselt vanasti tehti)

Silma järgi ühe toru alumine ots umbes 1cm teisest ees.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

esihark.

#4 Postitus Postitas Veteran »

Kuidas ülemine prill keskmise toru külge fikseeritakse, äkki annab sealt "aidata "st. äkki ei ole ülemine alumise suhtes õigel kohal. Kas üleval on torudel mängumaad või on pikalt sees ? Kahjuks R-35 ei tunne.Torud peaks ikka paralleelseks saama, saksa täpsus ju!

Enno.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#5 Postitus Postitas ivx675 »

>Kuidas ülemine prill keskmise toru külge fikseeritakse
laagri pingutus mutril üleval istumis rant, prillid lähevad täpselt mutri otsa.

>Kas üleval on torudel mängumaad või on pikalt sees
Üleval prillidega mängida ei saa eriti, kuna prilli pingutus polt läheb torusse freesitud ranti. Ülevalt on torud tasa prillidega.

Ilmslet ikka prillid kuskilt kõverad, kuna üks sisse-välja liikuv võll tuli sirutada. Keegi on sellega vastu puud pannud.

Peab pihta saama kas mõlemad kõverad või üks prillidest ... .

raivo229
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Veebruar P, 2009 00:00
Kontakt:

#6 Postitus Postitas raivo229 »

Mul sama probleem, mis ootab lahendust, kirjutan sellest varsti oma projekti alateemas. Kuna hetkel pole ajapuudusel asjaga tegelenud, aga infot on tasapisi kogunenud, siis jagan seda ka teistega.
Alltoodud pildilt on näha, millise nurga all "prillid asetsevad". Alumine "prill" peabki ülemisest eespool olema. Joonisel kujutatud esihark kuulub hilisemale mudelile, kuna ülemisel prillil pole pingutusmutreid ja alumisel esiporilaua kinnitust, kõik muu on sama.

Pilt

Esimene projekt oli mul IZ-49, sellel on teleskoobi võllide ja selle avade teljed paralleelsed esihargi pöörlemisteljega. R35-l on aga nurga all. Aastaid tagasi maadlesin sama probleemiga, julgen tunnistada, et painutasin oma R35-e prillid sarnaselt IZ-i omadele, sest nii tundus õigem. Nüüd aastaid hiljem hakkasin esiharki uuesti kokku panema, mis osutus võimatuks. Sellel pildil on näha, kuidas asi tegelikult kokku käib. Võib-olla on sinu masina kallal mõni minusugune "spetsialist" kätt harjutanud.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Esihark.

#7 Postitus Postitas Veteran »

Kui nüüd panna ilma ülemise prillita esiratas korralikult alla, siis peaks amorditorud paralleelsed olema. Nüüd ülemist prilli paigaldades peaks näha olema, et prilli ava (d) on paigast ära ning kuhu poole.Siis näed, mida ette võtta.
Lugupeetud kaasvõitleja Raivo ei tabanud matsu ning räägib teisest probleemist. Jutt käib amorditorude omavahelisest paralleelsusest.

Terv. Enno Öövel.

raivo229
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Veebruar P, 2009 00:00
Kontakt:

Re: Esihark.

#8 Postitus Postitas raivo229 »

Veteran kirjutas:Kui nüüd panna ilma ülemise prillita esiratas korralikult alla, siis peaks amorditorud paralleelsed olema. Nüüd ülemist prilli paigaldades peaks näha olema, et prilli ava (d) on paigast ära ning kuhu poole.Siis näed, mida ette võtta.
Lugupeetud kaasvõitleja Raivo ei tabanud matsu ning räägib teisest probleemist. Jutt käib amorditorude omavahelisest paralleelsusest.

Terv. Enno Öövel.
Ma kontrollisin seda paralleelsust selliselt, et panin esihargi nö. kuivalt kokku ja asetasin seejärel esihargi torud tasasele aluspinnale, milleks oli freespingi töölaud. Kui torud prillide vahele korralikult ei sobi, hakkavad torud nö. kiikuma. Proovi ehk on sellest abi. Mootorrataa küljes on seda tööd keeruline teha ja hälbeid raske silmaga hinnata.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#9 Postitus Postitas ivx675 »

Silmaga näeb kaa enamvähem ära aga parallelsust muuta nagu ei saa, vääna kuida tahad. Prillid peabvad kõverad ilmselt olema.

Niikaua kui ainult alumised prillid küljes, tee torudega mida tahad, kui ülemised lihtsalt osta(ei keera polte kinni) panaed ei ole võimalik torusid enam liigutada ... .

Kajuhks ma ei mäleta kumba võlli mul sirutati, muidu saaks vaadata kas sama toru on tagapoole nihkes.

Kahju et prillide "replica" tooteid kuskil pole, vana ostmisega võib samasse ämbrisse astuda ... .

Vasta

Mine “Vaba teema”