
Aivo Kossal,
EVRL juhatuse esimees
Tere head liidu liikmed!
Viimasel koosviibimisel tegi Peeter kirjatööd ja sellest valmis järgmine kokkuvõte.
Koosoleku kutsed saatis juhataja Aivo Kossal laiali mailiga aegsasti enne koosoleku toimumist.
Koosolek toimus 11. augustil 2021 Peetri firmas Benefit AS, uues majas aadressil Härgmäe 22, Tallinn.
Koosolekust võtsid osa ainult 5 liiget – Aivo, Peeter, Martin, Jaan ja Leevi. Aivol oli lisaks kahe liikme volitus hääletamiseks (Ülo ja Märt).
Ülejäänutest osa ei saanud osa võtta isiklikel põhjustel, kuid päris paljudel jäi kutse vastuseta. Järeldasime, et järgmine kord peaks lisaks e-kirjale ka üle helistama!
Koosoleku alguses tutvustas Aivo üksikasjalikult eelmise aruandeperioodi tegemisi, tulemusi ja liidu olukorda.
Eelmine aasta ja selle aasta esimene pool on olnud väga keerulised nii isikutele kui ettevõtetele.
Aruandeperioodil on lisandunud 3 uut liiget, lahkus 1 liige.
- Osaleti edukalt keset kriisi eelmise aasta Tartu Motoshowl – korraldajad olid väga rahul ja ajakirjanduses oli liidu stendi päris palju kajastatud.
- Käidi külas Tartus Arvi Lassiniidu restaureerimistöökojas ja vaadati N .Seli ja T.Ufferti autokollektsiooni.
- Tegime liidule uue nime.
- Käisime LaitseRallyPargis elu ja oludega tutvumas.
- Tegime liidule uue seinamärgise, vimpli ja rinnamärgi.
- Tutvusime elekrtiauto Nobe-ga ja Renard-i tegemistega.
- Käisime külas Ülo Kirstu töötoas.
- Osalesime Maanteameti töörühmas ja aitasime seadust muuta.
Järgnes arutelu teemal „kus oleme ja kuhu läheme?“
Kahju et osalejaid oli vähe ja eriti, et 3 uut liiget ei leidnud osalemiseks võimalust!
Liidust on avalikkuses väga vähe teada, kodulehega ei ole tegeletud, eestvedajateks pidid olema Argo ja Martin.
Samas kinnitas Martin, et Liidust on olnud palju kasu läbirääkimisel Maanteeametiga ning vanasõidukite hindamise uue korralduse läbisurumisel.
Mis saab edasi? Arutati kas jätkata aktiivselt, passiivselt või hoopis tegevus lõpetada.
Tegevuse lõpetamise poolt ei olnud keegi, arutelu oli sellest, kas tegevusele uut hoogu anda või jätkata hetkel passiivselt.
Pärnu seminari teemadega oleks vaja edasi liikuda – mis, kuidas ja millal?
Restaureerimisprotsessi koolitused – peaks midagi korraldama, kus ja mis täpselt, jäi kokku leppimata.
Vanasõidukite konkursi korraldamise teema – arvamus et hetkel pole meil selleks jõudu ega ka sisu.
Arutleti uue juhatuse valmise ja uue juhataja üle, vabatahtlikke polnud ja soov oli et Aivo jätkaks, tema tegevus on olnud asjalik ja edasiviiv.
Jaan arutles teemal autorestaureerimise õpetamine ametikoolis, kaaluti võimalusi õppetöös juhendajana osaleda ja oma teadmisi edasi anda.
Arutleti vastuolude teemat liikmete olemuses – ettevõtjad versus eraisikud. Leiti on mõlemad sobivad liikmeteks kuid enamuse liikmete taga on oma töö tegemisel täna mingi ettevõte.
Kokkuvõte ja otsused.
Otsustati jätkata Liidu tegevust säästlikul moel kuni kriisi lõppemiseni, mitte korraldada suuremaid üritusi ja koosolekuid enne 2022 kevadet/suve.
Otsustati jätkata sama juhatuse ja juhatajaga kuni 2022. aasta kevadeni/suveni, siis korraldada uus üldkoosolek ja püüda saada võimalikult palju liikmeid reaalselt osalema.
Osaleda selle aasta Tartu Motoshowl, aga mitte Liidu lipu all ,vaid liikmete ettevõtete egiidi all. Tartu Näitused on pakkunud 2 kohta tasuta, huvitatud olid Jaan ja Martin. Peeter osaleb oma ettevõttega eraldi.
Otsustati et järelkasv ja noorte kaasamine on oluline ja tuleb mõelda millist koostööd saab Liit teha koolidega.
Otsustati et on oluline tegeleda Liidu tuntuse ja organisatsiooni poolega, et suhelda erinevate ametkondadega kes võivad mõjutada harrastusautode ja nende remondi /restaureerimise maailma.
Hääletus.
Hääletati aruandeaasta tulemuse ja kokkuvõtte kinnitamise poolt.
Hääletati juhatuse ja juhataja samas koosseisus jätkamise poolt üheks aastaks.
Kohalolijad hääletasid (koos Aivo volitustega) mõlema punkti poolt ühehäälselt, otsused kinnitati 7 häälega.
Täname Peetrit lahke vastuvõtu eest!
Parimat soovides
Aivo Kossal