Tere,
Pakun vaporblast teenust Tallinnas. Pildid olen lisanud Instagrami kontole. Fotoaparaat ei ole veel nii suur sõber, et detailide kogu ilu välja tuleks. Päriselus on need kenamad. Kes ei tea, siis vaporblast on vee, suruõhu ja abrasiivi prits, mis erinevalt kuivast abrasiivist, pinda ei eemalda. Vabalt võib töödelda laagripesasid, tihenduspindasid, silindreid jne. Sobib väga hästi värvilise metalli puhastamiseks. Kummist detailid saavad nagu uueks. Tegemist on kemikaalivaba töötlusega, mis ei saasta kuidagi loodust. Õli jäägid korjan veest välja, enne kui see uuesti ringlusesse läheb.
Töötluse hind on 35 €/h ja orienteeruvad töötlusajad olen lisanud mõningastele piltidele Facebooki lehel.
Need kellel FB-d ja Instat ei ole, paar pilti Google draivi kaustas.
Asjad mida silmas pidada:
Palun eemaldada detailidelt silikoon ja liiv/muld - need saastavad töötluse vett. Õli ja tahmajäägid ei valmista probleemi.
Kuigi saab ka hakkama, siis värvi eemaldamiseks ei ole tegemist kõige optimaalsema lahendusega.
Musta metalli teeb ka ilusti puhtaks, kuid vee ja õhuniiskuse toimel tuleb detailidele peale pinnarooste. Silindrite puhul olen pinnad peale töötlust kuivatanud ja õliga katnud.
Parim viis ühendust võtta on telefoni teel: 55673424 või meil vaporblast@dafco.ee
Minu eesmärk on pakkuda võimalikult kvaliteetset teenust kättesaadava hinnaga.
Vaporblasting teenus Tallinnas
Siit leiad kõikvõimalikku infot, kontakte ja kommentaare vanatehnikaga seotud teenuste, kaupade jne. kohta
Sõnum
Autor
-
- Uus kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 02 Märts T, 2021 16:18
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum