Kuni kere oli värvimisel, tegelesime ise alusvankri remondiga.
Jääb veel mootor koos käigukastiga demonteerida ja siis liivapritsi.
Nagu piltidelt näha on õliseid kohti palju, tähendab, et kõik agregaadid tuleb lahti võtta ja remontida.
Tagumised amortisaatorid kinnituvad pidurikilpide külge,pole varem sellist lahendust näinud.
Liivapritsis käidud.
Seekord otsustasime raami koos sildadega kõigepealt värvida ja peale seda agregaadid lahti võtta
ning remontida.Liitekohad saab enne montaaži mehaaniliselt puhastada ja värviparandused teha.
Kõigepealt traatharjaga kogu pind üle, siis happekrunt, sellele peale 2K täitekrunt ja veoauto raamivärv.
Nüüd raam tõstuki peale ja sillad alt ära.
Pooltelgede väljavõtmiseks vaja eemaldada diferentsiaali korpuses pooltelje otstelt stopperrõngad,
selleks aga omakorda vaja välja võtta sateliithammasrataste telg.
Pooltelje laagritena kasutatakse rull-laagreid, puuduvad tavapärased stopperpuksid, mida asendavad siis need stopperrõngad sateliidikorpuse poolsetes otstes.
Uued piduriklotsid ja silindrid tellisin USA-st.
Edasi sildadele vajalikud värviparandused ja alla tagasi.
Amortisaatoritel vahetasin telje puksid ja vanatüübilised simmerid asendasime tänapäevastega.
Lekete oht peaks olema likvideeritud.
Terv. Raivo
5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT.
Re: 5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT.
Jätkan esivedrustuse remondi kajastamisega.
Nii nagu tagasillal, kasutatakse ka esivedrustuse puhul hüdraulilisi kolbtüüpi hoobamortisaatoreid
kahepoolse tegevusega, ühtlasi asendavad amortisaatori hoovad ka ülemist õõtshooba.
Selleks, et amorti lahti saaks võtta, tuleb kahest poolest moodustuv õõtshoob kõigepealt lahti lõigata ja
peale remonti taas õiges asendis kokku keevitada.
Vahetasin käändteljepoldid, puksid ja laagrid.
Uued piduriklotsid, silindrid, klotsivedrud.
Paralleelvarda ja roolivarda otste vahetus.
Sild koos, kui ükskord liikuma saab, siis stendis vaja reguleerida külgkalle, pikikalle ja kokkujooks.
Roolikarbis vahetasin laagrid ja tihendid. Kulumisjäljed olid minimaalsed.
Terv. Raivo
Nii nagu tagasillal, kasutatakse ka esivedrustuse puhul hüdraulilisi kolbtüüpi hoobamortisaatoreid
kahepoolse tegevusega, ühtlasi asendavad amortisaatori hoovad ka ülemist õõtshooba.
Selleks, et amorti lahti saaks võtta, tuleb kahest poolest moodustuv õõtshoob kõigepealt lahti lõigata ja
peale remonti taas õiges asendis kokku keevitada.
Vahetasin käändteljepoldid, puksid ja laagrid.
Uued piduriklotsid, silindrid, klotsivedrud.
Paralleelvarda ja roolivarda otste vahetus.
Sild koos, kui ükskord liikuma saab, siis stendis vaja reguleerida külgkalle, pikikalle ja kokkujooks.
Roolikarbis vahetasin laagrid ja tihendid. Kulumisjäljed olid minimaalsed.
Terv. Raivo