5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT.

Vasta
Sõnum
Autor
raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT.

#1 Postitus Postitas raivo »

Kuni kere oli värvimisel, tegelesime ise alusvankri remondiga.
Jääb veel mootor koos käigukastiga demonteerida ja siis liivapritsi.

Pilt

Nagu piltidelt näha on õliseid kohti palju, tähendab, et kõik agregaadid tuleb lahti võtta ja remontida.
Tagumised amortisaatorid kinnituvad pidurikilpide külge,pole varem sellist lahendust näinud.

Pilt

Pilt

Pilt

Liivapritsis käidud.

Pilt

Seekord otsustasime raami koos sildadega kõigepealt värvida ja peale seda agregaadid lahti võtta
ning remontida.Liitekohad saab enne montaaži mehaaniliselt puhastada ja värviparandused teha.
Kõigepealt traatharjaga kogu pind üle, siis happekrunt, sellele peale 2K täitekrunt ja veoauto raamivärv.

Pilt

Nüüd raam tõstuki peale ja sillad alt ära.

Pilt

Pilt

Pilt

Pooltelgede väljavõtmiseks vaja eemaldada diferentsiaali korpuses pooltelje otstelt stopperrõngad,
selleks aga omakorda vaja välja võtta sateliithammasrataste telg.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pooltelje laagritena kasutatakse rull-laagreid, puuduvad tavapärased stopperpuksid, mida asendavad siis need stopperrõngad sateliidikorpuse poolsetes otstes.

Pilt

Uued piduriklotsid ja silindrid tellisin USA-st.

Pilt

Edasi sildadele vajalikud värviparandused ja alla tagasi.

Pilt

Amortisaatoritel vahetasin telje puksid ja vanatüübilised simmerid asendasime tänapäevastega.
Lekete oht peaks olema likvideeritud.

Pilt

Pilt

Terv. Raivo

raivo
VVK liige
Postitusi: 307
Liitunud: 09 Juuni E, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu

Re: 5. RAAMI JA KÄIGUOSA REMONT.

#2 Postitus Postitas raivo »

Jätkan esivedrustuse remondi kajastamisega.
Nii nagu tagasillal, kasutatakse ka esivedrustuse puhul hüdraulilisi kolbtüüpi hoobamortisaatoreid
kahepoolse tegevusega, ühtlasi asendavad amortisaatori hoovad ka ülemist õõtshooba.

Pilt

Selleks, et amorti lahti saaks võtta, tuleb kahest poolest moodustuv õõtshoob kõigepealt lahti lõigata ja
peale remonti taas õiges asendis kokku keevitada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahetasin käändteljepoldid, puksid ja laagrid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Uued piduriklotsid, silindrid, klotsivedrud.

Pilt

Paralleelvarda ja roolivarda otste vahetus.

Pilt

Pilt

Sild koos, kui ükskord liikuma saab, siis stendis vaja reguleerida külgkalle, pikikalle ja kokkujooks.

Pilt

Roolikarbis vahetasin laagrid ja tihendid. Kulumisjäljed olid minimaalsed.

Pilt

Pilt

Pilt

Terv. Raivo

Vasta

Mine “Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]”