Ühel päeval helistas üks rootsi härrasmees ja küsis, kas ta võib oma Fordi kabiini tuua meie töökotta plekitööde tegemiseks. Algul mõtlesin, et see töö nii väike on, et ei hakka foorumisse teemat tekitama. Projekt osutus siiski nii palju suureks, et otsustasin mõningad pildid üles panna. Seda enam, et uusi projekte tuleb foorumisse viimasel ajal niigi vähe.
Tegemist on Saksa Fordiga. Toodetud on seda mudelit aastatel 1939-1942 ca paarkümmend tuhat. Säilinud eksemplare on aga üsna vähe. USA Fordist eristab Saksa oma eelkõige sirge tuuleklaas. Ameerikas toodetud olid V-kujulise esiklaasiga.
Tagumise paneeli oli keegi juba Rootsis liivapritsiga nii kõveraks lasknud, et lihtsam oli see uue vastu vahetada kui hakata lappima.
Üks ülevaatlikum pilt ka vahele.
USA Fordile toodetakse tänapäeval mitmeid plekkdetaile, kaasaarvatud kabiini nurgad. Aga kuju on ikkagi niipalju erinev, et mõistlik on vajalikud plekid ise teha.
Uksed olid ka juba varem remonditud. Seega polnud õigeid mõõte esialgu kuskilt võtta. Lõpuks õnnestus Põhja-Norrast uste alumise poole joonised saada.
Järgmine suurem probleem tekkis selle astmega poritiiva ja küljepaneelide vahel. Tundus kuidagi ebaloogiline olevat, et see nii peabki olema. Sõjaaegsed, kaugelttehtud originaalfotod justkui tõendasid astme olemasolu. Kuna ühtki pilti polud ju sel ajal tehtud nimetatud astme jäädvustamiseks. siis kinnituse saamiseks uurisime asja edasi. Austraalias on veidi uuem Saksa Fordi komplektne isend. Selle omaniku sõbra kaudu saime astme originaalsusele usaldusväärse kinnituse.
Poritiiva tagumine serv.
Nendele konksudele toetub küjepaneeli alumine serv. Mõõdud jällegi Austraaliast.
Poritiiva välimine serv.
Originaalne iluliist ovaalse esivõre ümbert oli küll olemas aga väga kehvas seisus. Tänapäevase uustoodangu kohta sain USA st vastuse, et pole saadaval. Vana USA päritolu liistu eest küsitakse aga min. tuhat $. Omanik polnud nõus seda ostma. Seda enam, et polnud ka üldse kindel, et see Saksa esivõre külge istuks. Tegin siis pika päeva tööd ja sain uue liistu valmis. Kuna kogu auto värvitakse üle Saksa "välihalliga", siis väntvasara tööjäljed näha ei jää. Kroomialuse liistu saamiseks peaks rakiseid veidi siluma.
Ford G987T kabiin
Sõnum
Autor
Mine “Ford G987T kabiin [leevi]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum