Soetasin antud masina 2007 aastal Saksamaalt, mis ajaks oli vanust sel 11 aastat. Sellise aastakäigu auto ilmselt päris samal pulgal siinsete teiste liikuritega ei ole, aga põhimõtteliselt väikeste muudatustega on seda toodetud siiski aastast 1959.
Noore ja rohelisena autode ja tehnika maailmast sai antud isend lihtsalt internetist välja vaadatud ja sellele järgi mindud, lootes mitte kõige suuremasse ämbrisse mitte astuda. Loomulikult kõik päris nii ilus ei olnud nagu plaanitud...
Esimese hooga sai sellega sõidetud paar suve, mis järel sai otsustatud masinat remontima hakata. Nagu ikka suure entusiasmiga sai see lammutatud ja konstanteeritud fakti, et kohta kust kere tegemist ei vajaks on vähe.
Sai mõned kohad ette võetud, kuid mida rohkem asjaga tegeletud sai, seda rohkem selgus, et pole mul teadmisi-oskusi auto keretöödeks, ega ka vajalikul määral tööriistu. Sellise tulemusena läks auto aastateks garaazi seisma ja tolmu ning roostet koguma. Paar korda aastas sai garaazi uks lahti keeratud ja paar tiiru ümber auto tehtud, vaadatud ja mõeldud ning unistusi hellitatud.
Sel talvel sai siis kere ühest garaazist teise lükatud ja taas asi ette võetud, nüüd siis loodetavasti veidi tõsisemalt. Aastaid on loetud ja uuritud kuidas keretööde tegemine sellisel autol peaks käima, räägitud asjatundjatega ja tehtud hulga katsetusi, tundus paras aeg lõikur sisse panna. Tänan siinkohal Märti heade nõuannete eest.
Tõenäoliselt tuleb selles projektis ette seisakuid, kuna muud tegemised elus tahavad ka tegemist. Aga elame näeme.
1. Alguseks
Sõnum
Autor
Mine “Rover Mini 1996 [Mehis]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum