Rõhulüliti kompressorile
Igatahes tänan kõiki nõuandjaid ja kõiki soovitusi. Otsustasin automaatika teha selliselt:
Ostsin siis firma condor http://www.condor-usa.com/products/MDR3.htm 3 faasilise survelüliti ja mingi suvalise manomeetri ja mõned liited.
Seejärel üritasin leida kompressori paagile sobivat kohta. Ega seal palju ruumi polnud ja sinna peaks asi sobima.
Mõned tunnid pusimist ja koos see oligi. Panin ka uued kiilrihmad.
JA TÖÖLE TA HAKKAS
Survelüliti oli reguleeritud nii, et 10 ati pealt välja ja 8 pealt sisse. Seda oli ikkagi palju ja eks käivitamise momendil on vastusurve tugev. Sai siis häälestatud nii, et 8 ati juures lülitab välja ja 6 ati .juures sisse. Natuke kõhedust tekitas see, et lülitil oli kirjas 10A ja käivitamise hetkel tuleb voolutugevuseks 17 A , kui juba töötab- siis on kuskil 8 A ringis. (sai ära mõõdetud). Samas on ka lülitil reguleeritav kaitse sisse ehitatud. Väike kartus on selles, et äkki see 10A-ne ei pea kontaktid "sädelusele" vastu ja põlevad ära !?
Kompressori küljes "peeretaja" sai ära võetud ja pime ette pandud. See "peeretaja"hakkas juba kuskil 5 ati juures tööle ja paraku on olnud keegi selle reguleeriisvõimaluse keevitusega ka olematuks muutnud. Seda "peeretajat" pidi saama kasutada tagasivoolu klapina, nii jääb kolvi peal surve nulli ja ka käivitamine on kergem. Kas seda tegema hakkan, pole veel teada. Järgmisena tahaks ühe vahepaagi juurde ehitada.
Ostsin siis firma condor http://www.condor-usa.com/products/MDR3.htm 3 faasilise survelüliti ja mingi suvalise manomeetri ja mõned liited.
Seejärel üritasin leida kompressori paagile sobivat kohta. Ega seal palju ruumi polnud ja sinna peaks asi sobima.
Mõned tunnid pusimist ja koos see oligi. Panin ka uued kiilrihmad.
JA TÖÖLE TA HAKKAS
Survelüliti oli reguleeritud nii, et 10 ati pealt välja ja 8 pealt sisse. Seda oli ikkagi palju ja eks käivitamise momendil on vastusurve tugev. Sai siis häälestatud nii, et 8 ati juures lülitab välja ja 6 ati .juures sisse. Natuke kõhedust tekitas see, et lülitil oli kirjas 10A ja käivitamise hetkel tuleb voolutugevuseks 17 A , kui juba töötab- siis on kuskil 8 A ringis. (sai ära mõõdetud). Samas on ka lülitil reguleeritav kaitse sisse ehitatud. Väike kartus on selles, et äkki see 10A-ne ei pea kontaktid "sädelusele" vastu ja põlevad ära !?
Kompressori küljes "peeretaja" sai ära võetud ja pime ette pandud. See "peeretaja"hakkas juba kuskil 5 ati juures tööle ja paraku on olnud keegi selle reguleeriisvõimaluse keevitusega ka olematuks muutnud. Seda "peeretajat" pidi saama kasutada tagasivoolu klapina, nii jääb kolvi peal surve nulli ja ka käivitamine on kergem. Kas seda tegema hakkan, pole veel teada. Järgmisena tahaks ühe vahepaagi juurde ehitada.
Alopex kirjutas : Väike kartus on selles, et äkki see 10A-ne ei pea kontaktid "sädelusele" vastu ja põlevad ära !
Eks nag kunagi ikka põlevad, kui masinale vatti anda. Aga ärge nende käivitusvooludega arvestage, seadmetel antakse näitajates ikkagi kestev nominaalne töövool, mitte käivitusvool vms (või antakse käivitusvool vms ka aga eraldi tähistusega). nii et teoreetiliselt peaks see 10 A rõhulüliti 4 kW mootorit töövooluga 8 A kannatama lülitada küll, väike varu muidugi paha ei teeks, aga lubatud arvu lülitustsükleid peab relee välja kannatama küll.
Eks nag kunagi ikka põlevad, kui masinale vatti anda. Aga ärge nende käivitusvooludega arvestage, seadmetel antakse näitajates ikkagi kestev nominaalne töövool, mitte käivitusvool vms (või antakse käivitusvool vms ka aga eraldi tähistusega). nii et teoreetiliselt peaks see 10 A rõhulüliti 4 kW mootorit töövooluga 8 A kannatama lülitada küll, väike varu muidugi paha ei teeks, aga lubatud arvu lülitustsükleid peab relee välja kannatama küll.
Tahaks homme vahetada kompressoril ära õli-ja kompresiooni rõngad. Sellesse kompressorisse lähevad Dnepri originaalrõngad. Sai paar päeva tagasi uued rõngad muretsetud. Konsulteeriks vaid seda, kas Dnepri rõngaid võib panna kolvile suvalist pidi s.t et mina nagu seal mingit faasi või midagi sellist rõngal ei tuvastanud. Kel kogemusi, andke teda.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Ei hakanud uut teemat tegema, aga huvitaks mis õli kodanikud oma kompressorites kasutavad.
Omal plaanis kompressori väline pesu ja korrastamine ja vahetaks siis juba õli ka ära, kes teab millal seda viimati tehtud.
Tegemist ei ole selle levinud Vene agregaadiga, vaid tükimaad tõsisema asjaga. Kuigi ehitus neil vist kõigil sarnane.
Mingi tavaline mineraalne autoõli?
Omal plaanis kompressori väline pesu ja korrastamine ja vahetaks siis juba õli ka ära, kes teab millal seda viimati tehtud.
Tegemist ei ole selle levinud Vene agregaadiga, vaid tükimaad tõsisema asjaga. Kuigi ehitus neil vist kõigil sarnane.
Mingi tavaline mineraalne autoõli?
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt: