Veebruaris saatis Toomas rea fotosid:
Siin siis ammulubatud pildid shoude seeriast Allure of the Automobile. See oli unikaalsete autode shou Portland'i Kunstimuuseumis 2011.a. suvel, mille käigus paari kuu vältel igal nädalavahetusel oli muuseumi ees ka eriteemaline autoshou.
… Kahjuks kõik pildid hästi välja ei kukkunud, muuseumis sees välku ei lubatud kasutada, need autod, mis olid tagumistes pimedamates ruumides on udused.
Üks pildiseeria selline:
Tundsin selle kohe ära, see on Bentley Speed Six, millele Gurney Nutting ehitas legendaarne kere "The Blue Train Bentley".
Mul on töötoa seinal mitmete autokerede pilte, see on üks lemmikutest:
Pilt on raamatust maha pildistatud ja selle juurde käib huvitav legend, mida tahaks jutustada. Erinevates allikates nüansid on pisut erinevad, aga see muudab asja ainult huvitavamaks.
Lugu ise on selline:
See auto kuulus Woolf Barnatole. Barnato oli rikas härrasmees, teemanti ja kullakaevanduste omaniku pärija, Bentley aktsionär. Ühtlasi võidusõitja, La Mansi 24-tunni võistluse võitja ja seikleja. 1930. aasta märtsis vedas ta kihla, et jõuab autoga Monte Carlost enne Londonisse, kui kiirrong Train Bleu. Kolmeteistkümnendal kuupäeval alustasid nad koos sõitu ja auto oli järgmisel päeval Londonis, enne rongi!
Raamatust loen, et see “The Blue Train Bentley” võis olla (kaheksakümnendad aastad) sel ajal vast kõige kallim Bentley.
Mis mind sellise auto juures köidab? Auto ei ole ju väga inetu? Tegelikult paras - suur rauakolakas! Väga tugev raam, tugevad sillad, tohutud pidurid, “veoauto mootor”…. Teised selleaegsed võidusõidule orienteeritud margid olid ikka "sõiduautolikumad", kergemad: Alvis, Lagonda, …
Mõned aastad tagasi oli Bentley-id ka meil sõitmas näha:
The Blue Train Bentley
Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
The Blue Train Bentley
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum