Küsimused...

Kõik, mis muude teemade alla ei sobi
Vasta
Sõnum
Autor
alopex
VVK liige
Postitusi: 488
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

#61 Postitus Postitas alopex »

Ja , ongi tegemist kere sisepinndadega ( ukse sisepinnad,porikoopad,raam )
Nüüd homme värvipoodi targemana :D
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Vaba teema.

#62 Postitus Postitas Veteran »

Jaak, vaata end. KEK hoovil olevasse poodi. Neil seal värvikamber ja spetsialistid olemas. Veoautovärvid olid seal müügil ka.
Tervitab Enno Öövel.

alopex
VVK liige
Postitusi: 488
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

#63 Postitus Postitas alopex »

Tänud Enno, sain sealt kõik ajaliku
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

#64 Postitus Postitas MAZ »

Küsimus siis elukutselistele või ka harrastus taastajatele,et mis nende detailidega ette võtta ehk kas annab midagi teha või ei.
Kuna pärinevad masinalt(K-58 ),mida kasutati ikka tööloomana siis pole,ime,et mõni asi on saanud ajajooksul kannatada.
Pilt
Pilt
Ühe poole laterna kinnitusel on siis keegi ,juba midagi peale keevitada üritanud,kuna ilmselt mõra liiga suureks läinud. Teisel on näha,et kinnituskohtade kõrvade juurest on juba mõrad sees. See tundub üsna tavaline olema Degtjarjevi tehase masinatel. Ilmselt vibratsiooniga väristab selle mõra sisse??
Pilt
Ketikaitsmele on vale(loe: laiem) amort hõõrunud küljepealt korralik augu sisse. Mis siin teha?
Pilt
Pilt
Mootori kinnitused,kus on ka mingi seltsimees kunagi kallal käinud ja tagumine kinnitus on juba olematu. Kas siin oleks mõtekam osta doonor raam ja sealt korralikud kinnitused ringi tõsta?
Pilt
Küljekarbi kaanele on omal ajal kõvasti saapa otsaga pihta löödud mõlki andis kenasti välja lüüa aga ikkagi on kaas kuidagi kumer.

Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#65 Postitus Postitas Autorestauraator »

MAZ kirjutas:
...
Mõne asja puhul vist mõtekam parem detail otsida aga ma ei tahaks ka neid olemas olevaid algseid masina osasid veel prügikasti visata,kui on võimalus need korda teha.
Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

MAZ
VVK sõber
Postitusi: 91
Liitunud: 09 Mai L, 2009 00:00
Asukoht: Elva

#66 Postitus Postitas MAZ »

Autorestauraator kirjutas: Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#67 Postitus Postitas Autorestauraator »

MAZ kirjutas:
Autorestauraator kirjutas: Ise vastasid oma küsimusele päris hästi.
Kindlasti on kõik need defektid parandatavad. Ainult see parandamine on aeganõudev töö ja kui on parem detail kuskilt võtta ja palju raha ka ei küsita, siis on asi otsustatud.
Rohkem huvitab mind,mis moodi parandada,sest see on see koht,kus mul mõistus otsa saab.
Noo, jah.... kirja teel seda nüüd küll ära ei seleta. Õieti, ehk isegi seletaks, aga sellest oleks vähe abi.

Metall, eriti teras, on selline materjal, et sellest võib teha kõike. Õigem oleks sellist tööd õppida õppepäeval. Meil oli juttu, et teeks talvel ühe õppepäeva, aga talv hakkab varsti otsa saama....

Kui mõned huvilised kokku saad, siis mina olen nõus aitama. Ruum ja tööriistad on olemas.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

zyndapp666
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 343
Liitunud: 02 Aprill K, 2008 00:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

#68 Postitus Postitas zyndapp666 »

Mina olen kindel huviline õppepäevale, Märdi juures on alati põnev vaadata-kuulata-proovida ja siis üritada üht-teist kodus järgi teha :D
Ehk organiseerime midagi ikka enne veel kui lumi päris ära sulab...?
Soovides parimat, Siim.

GBruno
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 26 Märts R, 2010 00:00

#69 Postitus Postitas GBruno »

Kas enne keretööde tegemist tuleb näiteks liivapritsiga puhastada auto tervikuna või kohtadest, kus rooste liiga teinud on. Kuidas seda hinnata. Kas üldse tasub/peab kogu värvi maha võtma?

Õppepäevale tuleks ka.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 3026
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#70 Postitus Postitas Autorestauraator »

Kindlasti ei pea enne keretööde tegemist kogu autot liivapritsiga puhtaks laskma ja kogu värvi maha võtma. Seda tuleb teha ikka vastavalt vajadusele!

Tavaliselt on vajadus siis, kui kere on roostes. Liivaprits on üks kõige tõhusam abimees rooste eemaldamisel. Rooste on vaja ära puhastada.

Pilt

Niisugune käkk tasuks küll liivapritsiga ära puhastada. Käsitsi, terasharjaga seda puhtaks ei saa.

Ja värv tasub maha võtta siis, kui aluskihte on kogunenud üleliia palju ja ei tea ka õieti, millised need vanad värvid on.

Pilt

Niisugune koht, kus roostet all ei ole ja peal on tehasevärv, las jääda. Pole mingit mõtet seda maha kaapida.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Vaba teema”