Kui Volga kere külge olid jäänud vaid sillad, et autot lihtsam liigutada oleks, ning heas olukorras lagi mida loodeti säilitada, oli paras aeg Volga käru peale tõmmata ja töökoja juurde tuua et viimased liivapritsi jaoks vajalikud ettevalmistused ära teha.
Siin pildi peal mõtleb Priit veel tõsiselt järele et kas sai ikka õige otsus tehtud, või peaks selle kärutäie hoopis Kuusankoski värava taha viima......
Nüüd kõrgemal ja päevavalges oli paras hetk ka kere seisukorda lähemalt vaadata. Küljekarpide tagumised otsad olid eraldunud juba lammutamise käigus...
Sai siis vanemate ja targemate meestega konsulteeritud kes Volgade küljekarpidega rohkem kokku puutnud ja arvamus oli, et ega ülejäänud karp parem pole kui see tagumine ots.
Uudishimu oli tugev ja saigi relakas karpi sisse löödud.
Nagu näha on sisemine leht karbi küljest lahti roostetanud, tungrauakohtade tugevdused suurenisti hävinenud ja kogu karp seespoolt väga tugevasti roostes. Päästa pole siit enam midagi.
Sama pilt avanes ka teisel pool, lisaks veel paras kogus mulda ja liiva.
Siin pilt ka hoolikalt kinni kaetud laest. Lagi on väga heas seisukorras ja lootsime et ehk pääseb ka selle mahavõtmisest ja hiljem tülikast paigaldusest. Kinnikatmine õnnestus ja see kooslus elas ilusti ka liivapritsi üle aga mööda ukseposte jms kogunes lae alla ikkagi niipalju liivatolmu et tõenäoliselt tuleb lagi ikkagi eemaldada, kui ei taha esimesed 5 aastat kummiülikondades sõita. Iga väiksemagi liigutuse peale niriseb kusagilt vahest veidi liiva või tuleb löökauku läbides sahmakas tolmu juustesse.
Võib öelda et järgmisel päeval Volga lausa "lendas" haagise pealt maha ja pritsi alla...
Kui kulunud oli 8 tundi ja tonn liiva jäi üle veel vaid kere suruõhuga suuremast liivast puhtaks puhuda
ja puhas ta oligi. Sai hea küll, mees tunneb tööd ja viitsib seda ka teha.
Töökojas asja lähemalt uurimas.
Järgnev pilt iseloomustab hästi milline olukord peale liivapritsi on. Igast august tuleb mingit puru...
Edasi juba harjamine liivatolmust vabanemiseks, kere puhastamine ja happekrunt.
Pildile jäi veel mõni tööd vajav koht:
Tagumine koopaserv.
ja tagatiiva alumine serv seestpoolt:
Õnneks pritsimine mingit katastroofi välja ei toonud aga veidi tööd ikka jagub. Õnneks on tegemist puutmata kerega, ehk külasepad pole gaasikeevituse ja elektroodiga veel üle käinud.... ainult üks pisike lapikene oli parema tagatiiva alaserva pandud.
2. Puhastamine
Sõnum
Autor
Mine “GAZ 24-02 (1986) [Valts]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum