14. Värvitööd

Vasta
Sõnum
Autor
Valts
VVK liige
Postitusi: 239
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

14. Värvitööd

#1 Postitus Postitas Valts »

Peale seda kui auto taastatud kereosa oli 95% ulatuses kokku laotud ja töö tellija sellele ka pilgu peale visanud, lammutasin selle kaunitari taas algosadeks.
Jäi ainult paljas kere.
See sai taaskord sätitud raami vahele ja rattad taeva poole keeratud:

Pilt

Põhjus selles et saaks kogu selle pleki ära puhastada, mõne tekkinud roostetäpi eemaldada, kogu pinna nii seest kui väljast korralikult ära karestada ja seejärel juba kruntida-värvida.

Põhirõhk oli loomulikult auto põhjal aga tegeletud sai ka muude urgastega kuhu maalril hiljem raske pääseda oleks.

Peale värsket happekrundi kihti läks peale 2 komponente nö täitevkrunt.

Pilt

Seejärel said praod ja servad hermeetikuga tihendatud ja peale kantud veokiseeria värv....

Pilt

.... ja sellele omakorda Terosoni põhjamastiks.

Pilt

Kiht sai küll veidi õhuke kuna sai liigselt usaldatud värvipoe müüjaid kes valjuhäälselt teada andsid et terve põhja tegemiseks läheb x kogus mastiksipurke. Igaks juhuks sai võetud x+2 kuid oleks pidanud võtma x korda 2. Suurte ameeriklastega neil müüjatel ilmselgelt kogemus puudub.

Sellega siis sai ka kere taastusremont suures osas valmis. Paar serva ja detaili jäid siiski veel lõpetamata, need saab viimistletud siis kui kere juba lõplikult raami peal istub.

Enne tuleb aga veermikudetailid taastada ja kogu alusvanker kokku panna et auto jälle omadel ratastel oleks.

Vasta

Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”