Allolev pilt ei näita seda ehk kõige paremini välja aga tagapaneel oli ikka tõeline banaan. Tundub et mitu korda mõlki sõidetud ja veidi sirgemaks klopsitud, auke täis pekstud et pahtel paremini küljes püsiks, roostekahjustused (eriti seespool) , olematud kinnitused kere külge jne.
Kroomdetailidega ei sobinud see kohe üldse kokku, kõik vahed olid kõverad ja erinevad.
Otsustasin selle täiesti uue teha.
Põhimõtteliselt tuli kroom omale kohale riputada ja siis tagapaneel sinna vahele voolida. Tuli alustada mingist umbmäärasest sabloonist:
ja jätkata esimese plekkdetailiga mis läks küll aia taha aga mis näitas kätte kitsaskohad ja vajalikud korrigeerimiskohad.
vol.2 oli juba parem, kuigi vajas samuti veidi ülekoputamist.
Selle paneeli teeb keeruliseks nüanss et kõik kroomtükkide poolsed servad nö. punnitavad väljapoole ja on samal ajal 90 kraadi sisse keeratud. Nende tegemiseks tuli valmistada mõned abinõud.
Pakiruumi luugi poolse serva virutasin vana tüki küljest ära. See oli hästi säilinud ja mitmeastemeline, selle järgitegemine oleks olnud tükk tööd.
Uus ja vana detail kõrvuti:
Siiamaani olid tagatiivad kere küljes väikeste poltide-mutritega et vajadusel nende asendit korrigeerida ja neid küljest ära võtta muude detailide tegemiseks. Nüüd kui kõik näis olevat valmis, oli aeg ka tiiva lõplikult kinni keevitada.
Enne seda tuli muidugi tiivad seestpoolt ja kere peitu jääv osa korralikult puhastada-kruntida-värvida. Liitekohad kuhu kipub niiskust ja sodi kogunema ja vahele pugema, said kaetud kerehermeetikuga ja "logar" sai omale kummist ääre mis hakkab tagatiiva vastu liibuma.
Tiivad küljes, nurgad ka tehtud, vahed enam-vähem jooksevad. Pagasnikuluugi roostetäpilisest seisukorrast ei tasu lasta end heidutada, see on pritsitud tükk aega tagasi ja selle luugini alles jõuame:
See kumer tagapaneel ei mitte ainult ühekordest välimisest plekist, ka seespoolt oli hulga kraami mis tuli kõik uus teha. Enne viimase tüki paigaldamist.
Nii ta lõpuks jäi:
12. Kere välisplekk vol.2
Sõnum
Autor
Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum