11.Kere välisplekk vol. 1

Vasta
Sõnum
Autor
Valts
VVK liige
Postitusi: 230
Liitunud: 06 Aprill P, 2008 00:00
Asukoht: Vändra
Kontakt:

11.Kere välisplekk vol. 1

#1 Postitus Postitas Valts »

Selline luukere töökojas ootamas, tuli hakata tegelema sellega mida auto puhul enim vaadatakse. Väliskuju ja ilusti jooksvad pinnad. Siiamaani oli tegeletud kohtadega mida keegi ei näe ja mis kedagi ei huvitagi.

Pilt

Kõigepealt sai puhastusse viidud need meeletult suured tagatiivad et proovida kuidas nad kere külge sobivad.

Pilt

Tiiva pikkus oli vist 2,75 m, haagis on igatahes kolme meetrine, hea et ära mahtusid.
Nagu näha saab suure liivapritsiga ka 1 mm pleki kahelt poolt puhtaks lasta ilma et mingeid negatiivseid tagajärgi oleks. :wink:

Tiib, tagaluuk, sabatükk ja kroomdetail kuidagi auto külge pandud. Kuna originaalsed kinnituskohad olid hävinenud ja üldse kogu see kraam kokku istuda ei tahtnud. Puupakud, pitskurvid, koormarihmad ja muud abivahendid tuli kasutusele võtta et üldse mingi kuju looma hakkaks.

Pilt

Siin juba mõlemad tiivad küljes ja üldmulje hakkab tekkima. See oli kere tegemise juures üks kõige raskemaid punkte. Kusagilt mingit kindlat pidepunkti võtta ei olnud, kõik tuli kuidagi õhku ehitada ja pidi lõpuks ka kenasti kokku sobima.

Pilt

Näiteks kroomnurkade kinnitus oli selline:

Pilt

Selle kõveriku ja raami vahel oli veel hunnik mutreid ja seibi, mis eeskuju sealt võtta on?

Igatahes mingil hetkel sai juba ka detaile "lappima" hakata, vasak tagatiib:

Pilt

tagatiiva nurk, tuleümbrus.

Pilt

Nagu ikka, nurgad, servad:

Pilt

Parempoolse tagatiib ei olnud niivõrd auklikuks roostetanud, kuivõrd korralikult kõveraks mõlgitud ja siis pahtliga taastatud. Peale mõningast proovimist asja parandada loobusin sellest, lihtsam oli see käkerdis sealt ära lõigata ja uus detail teha.

Pilt

Vasta

Mine “Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]”