5. Kere

Sõnum
Autor
leevi
VVK liige
Postitusi: 173
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 5. Kere

#11 Postitus Postitas leevi »

Algul plaanisin pakiruumi luugi sisemise ja välimise poole keevituspunktidest lahti puurida. Saab seest korralikult ära puhastada ja värvida. Sellise kujuga luugi uuesti õiges asendis kokkupanemine on aga parajalt keeruline. Esmalt lõikasin siiski vahetamisele mineva serva lahti. Selgus, et roostekahjustused on ainult mõnekümne millimeetri ulatuses. Seega osutus mõttekamaks servad ära vahetada ilma lahtipuurimata. Esmalt välimine pool.
Pilt
Seejärel sisemine. Tõmmits hoiab õiget kumerust.
Pilt
Tulemus sai selline. Toetuspuhvrid on märgistatud, kuna käsitöö ebatäpsuset tulenevalt on need veidi erineva paksusega.
Pilt

leevi
VVK liige
Postitusi: 173
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 5. Kere

#12 Postitus Postitas leevi »

Pilt

Pilt
Enne stangede kroomimisele saatmist sobitasin need kohale, et pärast poleks värvitud ja ka juba kroomitud osade ümbertegemise vajadust.
Pilt

Pilt
Läveliistu kinnitusdetail on selle mudeli juures üks "raske" teema. Keegi neid ei tooda ja originaale on praktiliselt võimatu leida. Otsustasin katsetada erinevaid lahendusi leidmaks sobivaim viis läveliistu kinnitamiseks. Originaalilähedast varianti ei õnnestunud tööle saada. Aga selline kahepoolse lehtvedruga variant tagas liistule piisava kinnituse. Hiljem on alati võimalus see omalooming originaali vastu välja vahetada.
Pilt

leevi
VVK liige
Postitusi: 173
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 5. Kere

#13 Postitus Postitas leevi »

Värvitööd on tehtud AK-Autoklassiku töökojas Rakveres. Väga korralik töö. Soovitan kõigile kes plaanivad oma vanasõiduki värvitööd lasta ära teha.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis leevi, 12 November N, 2015 21:56, muudetud 1 kord kokku.

leevi
VVK liige
Postitusi: 173
Liitunud: 04 Aprill R, 2008 00:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: 5. Kere

#14 Postitus Postitas leevi »

Iluliistude tüüblid. Lihtsam oleks need olnud mõne tootja või edasimüüja käest osta, aga õige mõõduga tüübleid ei õnnestunud leida. Seega tuli need ise teha. Kahe erineva laiusega.

Pilt

Pilt

Esigabariitide korpused. Ühe tegin uue. Teisest jäi ka veidi originaali alles.

Pilt

Pakiruumi lukk. Luku südamik oli juba varem mingi muu asjaga asendatud. Pesa ka korralikult üle puuritud. Õnnestus hankida uus, originaal-luku südamik. Selle sobitamiseks olemas olevasse pesasse tegin vastava ekstsentrilise vahetüki. Kui kunagi õnnestub leida korralik korpus, siis on lihtne see vahetükk välja jätta.

Pilt

Pilt

Pilt

Uus aku alus ja kinnitusraam.

Pilt

Kapotipealse liistu kinnitus detailid.

Pilt

Esimesed paarsada kilomeetrit sõidetud. Esisild stendis üle reguleeritud. Tagasilla vedava võlli NOS tihend veidi lekkis, aga peale sõitmist vähenes leke oluliselt. Küllap pikalt laos seisnud nahk töötab sisse.

Pilt

Mõned pisiasjad on veel puudu. Mõned on teel. E-bay kaudu õnnestus leida puuduolnud tulede lüliti nupp. Kinnitus oli erinev. Vastava vahetükiga tegin sobivaks
Pilt

Uste sisemised liistud. Väljastpoolt näevad nad välja nagu uued, aga kinnituskõrvad on enamuses läbi roostetanud.

Pilt

Pilt

Vasta

Mine “Plymouth P-15 [leevi]”