1. leht 2-st

5. Kere

Postitatud: 05 Veebruar T, 2013 01:33
Postitas leevi
Tööde järjekord sõltub praeguses etapis suuresti liivapritsi kõrvalnähtuste likvideerimise võimalikkusest. Enne pritsimist ei saa karpe lõplikult kokku keevitada, sest pärast ei saa kinnistest konstruktsioonidest enam liiva kätte. Teen tükid valmis. Kinnitan esialgu kruvidega.

Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 11 Veebruar E, 2013 01:09
Postitas leevi
Liivapritsitud. Seest ja väljast. Järgmisel pildil on põhi harjatud. Kohe läheb kahekomponentne Standox Wash-Primer peale.

Pilt

Pilt


Kindlat väljavahetamist vajavad kohad jätsime puhastamata.

Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 03 Märts P, 2013 20:05
Postitas leevi
Liivapritsipoisid on väga korraliku töö teinud.

Pilt


Pakiruumi põhi ja rattakoobas, põhi ülespoole.

Pilt


Sama koht, mis eelmisel pildil. nüüd juba taastatuna ja "õiges" asendis.Tehnoloogilised aasad ja avad ka.

Pilt


Tagumine nurk. Kere kandepadjand on pea olematu aga mõõdud saab siiski kätte.

Pilt


Nurk peaaegu valmis. Kere kandedetail tuleb ühtse tükina mõlemale poolele.

Pilt


Vasakut külge ootab sama töö.

Pilt

Postitatud: 02 Aprill T, 2013 17:00
Postitas leevi
Sama koht, mis eelmisel pildil. Nüüd juba uuendatuna.
Pilt

Pilt

Pakiruumi põhi ja rattakoobas saavad uued tükid vaheldumisi.
Pilt

Kortsud pakiruumi põhjal on tehase omad ja jäävad nii nagu on.
Pilt

Postitatud: 02 Aprill T, 2013 21:19
Postitas leevi
Kere tagaosa kandedetaili harutasin võimalikult ühes tükis lahti.
Pilt

Uus nurk hakkab õiget kuju võtma
Pilt

Vaade seestpoolt. Ajutine fikseerimislatt esiplaanil.
Pilt

Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 05 Mai P, 2013 18:40
Postitas leevi
Nagu varasemates postitustes juttu on olnud, on keegi eelmistest omanikest pakiruumi ja salongi vahelise vaheseina välja lõiganud. Üritasin erinevate teemafoorumite vahendusel hankida originaalvaheseina, aga paraku tulutult. Seega tuli see olemasolevate jäänuste, piltide ja mõningaste tuletatud mõõtude baasil uuesti üles ehitada.
Pilt

Pilt

Suht aeganõudev detail teha oli laeosa, mis peab kokku sobituma säilinud originaalosaga

Pilt

Pilt

Pilt
Vertikaalosa profiilide tegemine oli juba lihtne töö.
Pilt

Pilt
Varuratta pesa.
Pilt
Päris uut polnud vajadust teha.
Pilt

Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 04 Juuni T, 2013 16:27
Postitas leevi
A-piilari alumine osa. Jätsin need algul tagemata, et karpidest liivajääke peale pritsimist kätte saada.

Pilt

Parema poole välimine tükk.

Pilt

Vasaku piilari välimine osa valmis.

Pilt

A-piilari põhikandeosa on 2mm materjalist. Seetõttu ka hästi säilinud. Sisemisest katteplekist on aga ainult riismed järel. Tuleb midagi ka ise konstrueerida.

Pilt

Tükk sai selline.

Pilt

Pilt

Ja paremale poole samasugune.
Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 15 Juuli E, 2013 15:13
Postitas leevi
Tagumise serva tegemiseks valmistasin vineerist vormi.
Pilt
Detail valmis koolutatud. Päris ühes tükis ei õnnestunud teha. Liiteservale tegin kesosasse kiilud vahele.
Pilt
Tükk paigas
Pilt
Tagumine põiktala. Originaal.
Pilt
Uue tala tegin ka mitmest tükist.
Pilt
Tala valmis ja krunditud, enne keevitamist.
Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 16 August R, 2013 12:14
Postitas leevi
Nagu selleealistel autodel tavaliselt, nii on ka siin salongi ventilatsiooniava veerenni põhi auklikuks roostetanud.
Pilt

Pilt
Mõned "hõredad" tükid peale liivapritsiga puhastamist.
Pilt
Päris uue käigukastipealse põrandaosa tegemine oleks vist lihtsam olnud, aga siis oleks kaduma läinud tehase kortsuline originaal.
Pilt

Re: 5. Kere

Postitatud: 07 September L, 2013 15:48
Postitas leevi
Uksed peale soodapritsiga puhastamist.
Pilt
Raam liivapritsitud ja harjatud.
Pilt
Mürasummutusmastiks. Originaalse bituumenipõhise mastiksi asemele panin siiski kaasaegsema polümeeri. Nakkub aluspinnaga paremini ja ei võta vett sisse.
Pilt
Põhi ja rattakoopad said värvi alla ka õhukese kivikaitsemastiksi kihi. Sellise halli tooniga olid mingi aeg ilmselt seest ja alt värvitud kõik Plymouthid. Välispidiselt oli kasutuses muidugi erinevaid toone.
Pilt