Kere
Re: Kere
Tere jälle ka siin teemas!
Peale mõningast pausi võtsime ka BMW uuesti käsile. Jätkame auto esiosaga, kus viimati pooleli jäime.
A-piilarid tuli mõlemad lahti lõigata, kuna piilarid olid nii seest kui väljast osaliselt läbi roostetanud. Eelkõige nende alumised ääred:
Sisemised pinnad, mida hiljem värvida ei saa, said värvitud:
Kuna keevitus tõmbab plekki kokku ja sellise koha peal on seda pea võimatu uuesti tagasi venitada, siis pidevõmbluse asemel keevitasime harvemate punktidega:
Järgmiseks võtsime ette tulemüüri. Kuna vana müür oli aja jooksul erinevate lukkseppade poolt suure vasara ja muude taoliste tööriistadega väga halba konditsiooni viidud, siis asendame enamuse sellest:
Peale mõningast pausi võtsime ka BMW uuesti käsile. Jätkame auto esiosaga, kus viimati pooleli jäime.
A-piilarid tuli mõlemad lahti lõigata, kuna piilarid olid nii seest kui väljast osaliselt läbi roostetanud. Eelkõige nende alumised ääred:
Sisemised pinnad, mida hiljem värvida ei saa, said värvitud:
Kuna keevitus tõmbab plekki kokku ja sellise koha peal on seda pea võimatu uuesti tagasi venitada, siis pidevõmbluse asemel keevitasime harvemate punktidega:
Järgmiseks võtsime ette tulemüüri. Kuna vana müür oli aja jooksul erinevate lukkseppade poolt suure vasara ja muude taoliste tööriistadega väga halba konditsiooni viidud, siis asendame enamuse sellest:
Re: Kere
Kui tulemüür paigas ja kinni, võtsime käsile tagumised rattakoopad. Suur osa neist tuleb asendada:
Re: Kere
Uue C-piilari alumise ääre tegemiseks tegime vastava kujuga vormi, millel painutasime õige kujuga detaili ühes tükis välja:
Re: Kere
Selleks, et rattakoopa äärtele paremini ligi saada, tuli sisemised tugevdused küljest lõigata:
Tugevdused olid kohati päris "kadunud" ja tuli uuesti taastada:
Re: Kere
Vasaku poole tugevdused tagasi omal kohal ja tagant ka värvitud:
Töö jätkub parema külje ehitamisega sama kaugele kui on vasak külg:
Töö jätkub parema külje ehitamisega sama kaugele kui on vasak külg:
Re: Kere
Tere! Üle pika aja postitan mõned edasiminekud BMW-st.
Parempoolne koobas on samuti koos, tugevdused tagasi küljes ja tagant värvitud:
Edasi sai valmistatud uus aknalaud:
Pagasiruumi põhja tugevdus-kolnurgad:
Siis läks töö tagumise otsa tegemisele, mida on tõenäoliselt mitmete avariide ja ülesehitamiste, samuti roostetanud kohtade väljavahetamiste tagajärjel oluliselt muudetud. Samas võib öelda, et antud isendi "tagumik" on suhteliselt heas korras, võrreldes paljude 326-tega, mida siiani näinud oleme:
Kuna originaal-äärest palju järel ei olnud, pidime terve ääre uue tegema. Riia automuuseumi 326 pealt mõõdetud andmete/jooniste abil paigaldasime tugeva, originaal kumerusi kopeeriva, abirakise, mille peale on lihtsam äärt üles ehitada:
Parempoolne koobas on samuti koos, tugevdused tagasi küljes ja tagant värvitud:
Edasi sai valmistatud uus aknalaud:
Pagasiruumi põhja tugevdus-kolnurgad:
Siis läks töö tagumise otsa tegemisele, mida on tõenäoliselt mitmete avariide ja ülesehitamiste, samuti roostetanud kohtade väljavahetamiste tagajärjel oluliselt muudetud. Samas võib öelda, et antud isendi "tagumik" on suhteliselt heas korras, võrreldes paljude 326-tega, mida siiani näinud oleme:
Kuna originaal-äärest palju järel ei olnud, pidime terve ääre uue tegema. Riia automuuseumi 326 pealt mõõdetud andmete/jooniste abil paigaldasime tugeva, originaal kumerusi kopeeriva, abirakise, mille peale on lihtsam äärt üles ehitada:
Viimati muutis leevi, 24 September E, 2012 21:26, muudetud 1 kord kokku.