Tere
Kuud mööduvad kiiresti ja pole vahepeal jõudnud autoteemat uuendada, aga siinkohal parandan oma vea. Sain kere kätte märtsis ja kohe algasid suuremahulised koostamistööd - eesmärgiks oli auto omadele ratastele saada, aga nagu ikka ei olnud asi nii kerge nagu varem tundus.
Esimeseks koostetööks oli remontida roolilatt, et saaks kogu esirataste sektsiooni kokku panna. Selline nägi see välja siis kui sai esirattad auto alt ära lammutatud:
ZF roolilatte saab isegi tehaseremondituna osta aga võtsin siiski kätte ja tegin ise vajalikud remonttööd ära. Lasin ära vahetada ka ühe puksi ning praegu on kõik täpselt nii nagu peab.
Sealt edasi liikusin esivedrustuse kummipukside juurde - sain neid lausa kaks korda paigaldada. Esimesel korral väga hästi ei õnnestunud - seetõttu tellisin uued puksid ja teisel korral läks juba oluliselt paremini. Nimetame seda koolirahaks:)
Autole said alla used Bilsteini püstakud koos uute amortidega, uued rattalaagrid ja üldse kõik kuluosad. Rummud ja esimesed pidurisadulad läbisid nooreduskuuri soodapritsis ning poldid külastasid Volta nimelist asutust.
Tagarataste juures said õõtshoovad use värvkatte, panin uued rattalaagrid, remontisin pidurisadulad ja kogu auto sai uued piduritorud. Enne kui hakkasin uusi torusid valmis painutama laotasin kõik vanad torud põrandale laiali, et saaks aru, kuhu
mingisugune jupp käib. Olgugi et lammutamise käigus tegin ca 400 pilti, tundub et kõikidest olulistest sõlmedest pilte ikkagi ei ole.
17. Kokkupanek
Sõnum
Autor
Mine “Porsche 911T (1969) [siimlane]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum