6. Esiotsa remont [Valts]
6. Esiotsa remont [Valts]
Tere
Üle pika aja sain päeva garaažis veedetud ning tegin algust esiotsa remondiga. Juba mõnda aega tagasi puurisin ja lõikasin välja vana paagi toe ja esimesed amordikinnitused, kuna see osa on vanadel Porschedel üks väga roostetav koht. Peab ütlema, et see mees, kes selle kere kokku punktis tehases, tegi seda ikka väga korralikult.
Kui paagi toe ära võtsin avanes selline pilt.
Testsobitamisel selgus, et paagi tugi ja eesmine põhjaplekk ei sobi absoluutselt kokku - kui sinnani jõuan tuleb hakata toe plekki ümber tegema.
Kui hakkasin akukasti lahti puurima siis selgus, et punktidel polegi vahesid - millimeetri täpsusega on terve serv üle lastud. Enam vähem õnnestus kolm serva neljast lahti puurida, kuid viimane tuli lõigata. Akukasti servad on täitsa läbi - tuleb uued teha.
Hakkasin algusest minema ja mõtlesin, et nelja tükina on seda kõige kergem teha
Kui kõik servad olid külge punktitud, siis kontrollisin kas kast ikka oma kere avasse ära mahub.
Peale seda keevitasin kõik servad kinni.
See on põhjus, miks see kast sai üldse maha lõigatud. Nüüd kui kast valmis, hakkan selle probleemiga tegelema.
Üle pika aja sain päeva garaažis veedetud ning tegin algust esiotsa remondiga. Juba mõnda aega tagasi puurisin ja lõikasin välja vana paagi toe ja esimesed amordikinnitused, kuna see osa on vanadel Porschedel üks väga roostetav koht. Peab ütlema, et see mees, kes selle kere kokku punktis tehases, tegi seda ikka väga korralikult.
Kui paagi toe ära võtsin avanes selline pilt.
Testsobitamisel selgus, et paagi tugi ja eesmine põhjaplekk ei sobi absoluutselt kokku - kui sinnani jõuan tuleb hakata toe plekki ümber tegema.
Kui hakkasin akukasti lahti puurima siis selgus, et punktidel polegi vahesid - millimeetri täpsusega on terve serv üle lastud. Enam vähem õnnestus kolm serva neljast lahti puurida, kuid viimane tuli lõigata. Akukasti servad on täitsa läbi - tuleb uued teha.
Hakkasin algusest minema ja mõtlesin, et nelja tükina on seda kõige kergem teha
Kui kõik servad olid külge punktitud, siis kontrollisin kas kast ikka oma kere avasse ära mahub.
Peale seda keevitasin kõik servad kinni.
See on põhjus, miks see kast sai üldse maha lõigatud. Nüüd kui kast valmis, hakkan selle probleemiga tegelema.
Viimati muutis siimlane, 13 Veebruar K, 2013 00:03, muudetud 1 kord kokku.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Tere
Sai jälle üks päev garaažis veedetud ja haamriga plekki kolgitud. Praegu on suurem eesmärk saada paika esiotsa põhjaplekk, kuhu kinnituvad esimesed õõtshoovad. See omakorda eeldab, et kõik servad kuhu see plekk kinnituma peaks on ära remonditud, aga neid servi on kahjuks omajagu. Mul on veel mõneks ajaks tegevust, enne kui saab üldse sellele plekile mõtlema hakata. Alustasin tegemist esiotsa pleki alumisest servast, mis oli nurkadest ära mädanenud.
Minu järgmiseks ülesandeks on välja mõelda, kuidas sellest kohast jagu saada.
Punktisin valmis tehtud paneelid oma kohale, et järgmine kord garaaži saabudes oleks veel meeles kuhu need käisid:) Ega praegu ei hakkagi neid täiesti kinni keevitama, kuna tahan täiesti kindel olla, et see põhjaplekk kenasti sobitub oma kohale ja servad oleksid kenasti teineteise vastas.
Sai jälle üks päev garaažis veedetud ja haamriga plekki kolgitud. Praegu on suurem eesmärk saada paika esiotsa põhjaplekk, kuhu kinnituvad esimesed õõtshoovad. See omakorda eeldab, et kõik servad kuhu see plekk kinnituma peaks on ära remonditud, aga neid servi on kahjuks omajagu. Mul on veel mõneks ajaks tegevust, enne kui saab üldse sellele plekile mõtlema hakata. Alustasin tegemist esiotsa pleki alumisest servast, mis oli nurkadest ära mädanenud.
Minu järgmiseks ülesandeks on välja mõelda, kuidas sellest kohast jagu saada.
Punktisin valmis tehtud paneelid oma kohale, et järgmine kord garaaži saabudes oleks veel meeles kuhu need käisid:) Ega praegu ei hakkagi neid täiesti kinni keevitama, kuna tahan täiesti kindel olla, et see põhjaplekk kenasti sobitub oma kohale ja servad oleksid kenasti teineteise vastas.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Tere
Viimasest postitusest on nüüd möödas päris pikk aeg. Osa sellest ajast on olnud paigalseis ja osa erakordselt kiiresti tegutsemine. Peale septembri algust ei jõudnud ma kaks kuud garaaži ja seetõttu otsustasin leida kellegi, kes projekti natuke edendaks. Rääkisin paari plekksepaga ja töö sai ette võtta Vallo. Mõned logistilised jõu ja ilunumbrid ning auto oligi tema juurde toimetatud. Sain just Vallo käest terve portsu pildimaterjali ning postitan osa ka siia, et oleks jälgitav, millega ta hakkama sai:) Praeguseks on auto lõpetatud ning varsti juba liigub maalri juurde.
Esimeseks siis esiotsa remondi jätk:
Viimasest postitusest on nüüd möödas päris pikk aeg. Osa sellest ajast on olnud paigalseis ja osa erakordselt kiiresti tegutsemine. Peale septembri algust ei jõudnud ma kaks kuud garaaži ja seetõttu otsustasin leida kellegi, kes projekti natuke edendaks. Rääkisin paari plekksepaga ja töö sai ette võtta Vallo. Mõned logistilised jõu ja ilunumbrid ning auto oligi tema juurde toimetatud. Sain just Vallo käest terve portsu pildimaterjali ning postitan osa ka siia, et oleks jälgitav, millega ta hakkama sai:) Praeguseks on auto lõpetatud ning varsti juba liigub maalri juurde.
Esimeseks siis esiotsa remondi jätk:
Viimati muutis siimlane, 12 Veebruar T, 2013 00:42, muudetud 1 kord kokku.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Esitiibade remont:
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Re: 6. Esiotsa remont
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966