Tere
Lükkasin auto garaa¸i ja alustasin lammutustöödega, et näha, kui palju roostet peidus on. Pean ütlema, et juppe on ikka oluliselt rohkem, kui mootorrattal ja oluliselt suuremad on ka. Peabki hakkama riiuleid kuskilt muretsema, et ikka kõik kruvid ja poldid ning muud vidinad tulevikus oma koha peale tagasi jõuaksid.
2. Lammutamine
2. Lammutamine
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Tere
Väga tihti kahjuks garaa¸i ei satu aga natuke edusamme siiski tehtud. Tänane vägitükk oli mootor autost välja saada, aga eelnevalt ka muid pulkasid ja juhtmeid sealt eemaldatud.
Kere kohta on natuke rohkem selgunud - leidsin tuuleklaasi juhipoolse nurga juurest korraliku roostepesa, samuti on autol vahetatud üks esitiib. Tööd tuleb tegema hakata ka esimese kapoti remontimisega kuna rooste on sellele korralikult liiga teinud.
Siin siis värskeimad pildid praegusest olukorrast:
Väga tihti kahjuks garaa¸i ei satu aga natuke edusamme siiski tehtud. Tänane vägitükk oli mootor autost välja saada, aga eelnevalt ka muid pulkasid ja juhtmeid sealt eemaldatud.
Kere kohta on natuke rohkem selgunud - leidsin tuuleklaasi juhipoolse nurga juurest korraliku roostepesa, samuti on autol vahetatud üks esitiib. Tööd tuleb tegema hakata ka esimese kapoti remontimisega kuna rooste on sellele korralikult liiga teinud.
Siin siis värskeimad pildid praegusest olukorrast:
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966