Puit-talad toetavad kere keskosa. Tagaosas puitu, millele kere toetuks, ei ole.
Tundus loomulik, et alustan tagaosa põhjaga:
Põhja ja rattakoobaste ühenduskohas on nurkraua taoline kontuur. Pildilt on näha, et järgi pole sellest suurt midagi. Õnneks on varasemast meeles, milline see umbes oli. Ka fotosid leidub. Hakkasin siis seda kontuuri tegema:
Valmiskujul kinnituvad selle kontuuri otsad puidukruvidega külgtalade külge:
Puidu kumerus läheb kontuuriks üle, kuhu kinnitub tulevikus rattakoobas:
Tagumiste otste külge kinnitub tagumise kaitseraua kronstein:
Edasi tagasilla vedru tunnel:
Ülaosas on ava tagasilla lehtvedru kammitsate kinnitamiseks:
7. Tagaosa põhi
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Tagaosa "põhi" lõpeb tagaistme seljatoe ja istmealusega.
Seljatugi on osaliselt juba olemas - tagavedru kõrge tunnel. Nüüd alumine pool ka:
Suhteliselt lihtne, sile plekk, millele on vaja siiski terve rida erinevaid "vigureid külge pookida".
Seljatoe kinnitused (ilmselt?):
Samas on näha ka väike teenindusluuk. Ma küll ei tea, mida selle kaudu teenindatakse...
Siis poldiavad, milledel paksemast lehest tehtud "mutrid" taga:
Altpoolt:
See kumer väljalõige on kardaanitunneli jaoks.
Ja siis istmealune plekk, millel jälle väikesed "vigurid" juures:
Ja kokkumonteeritult:
Seljatugi on osaliselt juba olemas - tagavedru kõrge tunnel. Nüüd alumine pool ka:
Suhteliselt lihtne, sile plekk, millele on vaja siiski terve rida erinevaid "vigureid külge pookida".
Seljatoe kinnitused (ilmselt?):
Samas on näha ka väike teenindusluuk. Ma küll ei tea, mida selle kaudu teenindatakse...
Siis poldiavad, milledel paksemast lehest tehtud "mutrid" taga:
Altpoolt:
See kumer väljalõige on kardaanitunneli jaoks.
Ja siis istmealune plekk, millel jälle väikesed "vigurid" juures:
Ja kokkumonteeritult: