Esisilla talast on järgi selline moodustis:
Pildilt on näha, et kolmemillimeetrine plekk on mõne koha pealt läbi roostetanud, augud on läbi.
Seest on seda ka juba ringi keevitatud. Õige põhjaplekk on kadunud ja nüüd tuleb mõistatada, kuidas see seal kunagi on olnud.
Seest:
5. Esisilla tala
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Enne esisillatala kinnikeevitamist tuleb tala siise keevitada keermeplaadid. Asi on selles, et selle tala peale kinnituvad amortisaatorid koos ülemiste õõtshoobadega:
Kuna selle amortisaatori täpset kinnituskohta praegu määrata ei ole võimalik, tuleb plaadid teha vastavalt suuremad, nii et kinnitusauk igal juhul plaadi kohale satuks:
Plaadi paksus on 10mm, pluss pleki paksus veel 3mm. See on küllaldane kinnituskeermete lõikamiseks.
Nüüd on esisillatala kokkupanekuks valmis.
Kuna selle amortisaatori täpset kinnituskohta praegu määrata ei ole võimalik, tuleb plaadid teha vastavalt suuremad, nii et kinnitusauk igal juhul plaadi kohale satuks:
Plaadi paksus on 10mm, pluss pleki paksus veel 3mm. See on küllaldane kinnituskeermete lõikamiseks.
Nüüd on esisillatala kokkupanekuks valmis.