... lõpetuseks

Vasta
Sõnum
Autor
Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

... lõpetuseks

#1 Postitus Postitas Autorestauraator »

Seekord siis jälle niimoodi, et kogu auto keretööd valmis ei saanud. Miks jällekord?
Keeruline on ise ühest vastust anda, aga tõenäoliselt ei ole põhjus ainult ühes osapooles. Minu „mätta otsast“ vaadates tundub, et raha on see, mis suhted sassi ajab. Tellija tahab ja loodab, et saab kiiremini ja odavamalt. Töö tegija on põikpäine ja ennast lepinguga kaitsnud: ei taha restaureerimise asemel remonditööga tegeleda ...

Mis siis seekord tegamata jäi?
Esimesed poritiivad, millede puitmudelgi juba valmis sai, aga siis tõmmati pidur peale...
Esiakna raam. Originaalist midagi järgi ei olnud, aga sellega saaksin hakkama, kui oleks katusemehhanism kasutada olnud...
Tagumiste külgakende juurest puitosa. See jäi pooleli, kuna puudusid tagumised külgaknad...
Pakiruumi luugi servad jäid viimistlemata, kuna puudusid luugi hinged ja sulgurid...
Mootorikate jäi lõpetamata, kuna selleks ajaks oli juba kogu projekt „kinni jooksnud“...
Kevadest jäid tööd seisma, kuna „rahastuskraanid“ olid kinni. Juba poole aasta töö võlg hakkas minu tegemisi kammitsema. Tänaseks on siiski asjad klaarid ja järgmisel nädalal viiakse Wandereri kere minema.

Pilt

Pilt

Minekuvalmis:

Pilt

........

Pilt

Kokku sai seda projekti tehtud alates 2010/2011 aastavahetusest mitmete vahepealsete seisakutega umbes 2000 töötundi.
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Vasta

Mine “Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]”