2010. aasta kevadel tõi Valentin Koldre Eestisse ühe sellise auto:
Masin on selles perekonnas olnud juba umbes kümme aastat. Vanahärra on hea tervise juures ja innustub ikka huvitavatest autodest. Kalifornias, kus ta külmal aasta-ajal viibib, on youngtimer-eid liikumas üsna palju. Olen siingi foorumis sellistest masinatest juttu ärgitanud.
Tulles oli auto kõvakatusega:
Päris õige sõidu-tunde saab kätte muidugi lahtises masinas. Meie kliimas ei ole head sõiduilma kahjuks kuigi palju. Kui Sten Ojaga Rohuneeme teel pilti käisime tegemas, oli Sten tagasi jõudes üsna läbi külmunud!
Sten Oja foto
Kutsusin Valentini osalema Kindral Laidoneri memoriaalile. Algul ta küll pisut kõhkles, kas nii noore autoga sobib ja masin ei ole ka just esinduskonditsioonis? ... aga sobis küll! Mees ise on jälle keskmisest Eesti vanatehnikaharratajast vanem.
Avamisel Viimsi mõisa juures:
Pille Russi foto
1. Alustuseks
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Väike ülevaade mudelist "107".
Tehti kahte tüüpi keresid, R 107 oli rodster - kabriolett ja C 107 kupee. Mudelitähistuses vastavalt SL ja SLC.
Toodeti seda mudelit 1971. kuni 1989. aastani, seega tervelt 19 aastat.
Mootorivalik on olnud väga lai: 2,8; 3,0; 3,5; 3,8; 4,2; 4,5; 5,0 ja 5,6 liitrit.
Mudelid MB 280 SL ja MB 300 SL olid kuuesilindrilise ridamootoriga, kõik ülejäänud on V8.
Võimsused jäävad vahemikku 185 kuni 240 hobujõuni.
Suurim kiirus on üle 200 km/h.
On kasutatud nelja ja viiekäigulist manuaalkäigukasti või kolme ja neljakäigulist automaati.
Kuigi SL ja SLC välimused on üsna sarnased, on SL 360 mm lühem.
Mercedes-Benz 560 SL on toodetud USA turu jaoks. Seda mudelt tehti 1986 kuni 1989. Nendel autodel on Euroopa turu autodega võrreldes mõned väikesed erinevused. Kõigepealt torkavad silma neli esilaternat kahe pikliku asemel. Kaitserauad on teistsugused, vastavalt USA standardile. Ka 5,6 liitrist mootorit tehti ainult USA ja Austraalia turule. Erinevusi on veel väiksemates detailides. Huvitav seik on see, et 5,6 liitrise mootori võimsus on väiksem, kui Euroopa turu 5-liitrisel, vastavalt 227 hj. versus 240.
Tehti kahte tüüpi keresid, R 107 oli rodster - kabriolett ja C 107 kupee. Mudelitähistuses vastavalt SL ja SLC.
Toodeti seda mudelit 1971. kuni 1989. aastani, seega tervelt 19 aastat.
Mootorivalik on olnud väga lai: 2,8; 3,0; 3,5; 3,8; 4,2; 4,5; 5,0 ja 5,6 liitrit.
Mudelid MB 280 SL ja MB 300 SL olid kuuesilindrilise ridamootoriga, kõik ülejäänud on V8.
Võimsused jäävad vahemikku 185 kuni 240 hobujõuni.
Suurim kiirus on üle 200 km/h.
On kasutatud nelja ja viiekäigulist manuaalkäigukasti või kolme ja neljakäigulist automaati.
Kuigi SL ja SLC välimused on üsna sarnased, on SL 360 mm lühem.
Mercedes-Benz 560 SL on toodetud USA turu jaoks. Seda mudelt tehti 1986 kuni 1989. Nendel autodel on Euroopa turu autodega võrreldes mõned väikesed erinevused. Kõigepealt torkavad silma neli esilaternat kahe pikliku asemel. Kaitserauad on teistsugused, vastavalt USA standardile. Ka 5,6 liitrist mootorit tehti ainult USA ja Austraalia turule. Erinevusi on veel väiksemates detailides. Huvitav seik on see, et 5,6 liitrise mootori võimsus on väiksem, kui Euroopa turu 5-liitrisel, vastavalt 227 hj. versus 240.