Põrkeraud? Tavaliselt kasutan sõna "stange" või "kaitseraud". Seekord on see põrkeraua kasutamine siiski õigustatud. Kehtisid kaheksakümnendate keskel, võibolla veel tänagi, USA-s sellised ohutusstandardid, et põrkeraud pidi olema ikka tugev!
Ja tundub, et ongi. Põrkeraua tala on tehtud massiivsest metallist. Tundub, et teras see ei ole. Seina paksus on mingi 6 ... 8 mm. Kere külge jäigalt kinnitatud ka ei ole, vaid läbi amortisaatori:
...mis kinnitub kere külge nelja poldiga, aga põrkeraua sees läbi kummipatjade, mida koiavad kohal klambrid:
Kaitseraua otsad on mingist kummi-plastiku segust:
See kummipind oli nagu ikka vanal autol, kriimud, väiksemad vigastused, laigud. Puhastasin kõik kummidetailid korralikult ja katsin sellise hooldusainega:
Tulemus jäi algsega võrreldes enam-vähem:
Läikivad osad.
Esialgu kartsin, et on kroomitud, kuna mõne vigastatud koha juures paistis roostet:
Selgus, et õnneks on tegemist õhukese roostevaba plekiga, mida on poleeritud. See tegi mõlkide siledakstegemise lihtsamaks.
Poleerimistöö tegi ära Silver ( http://polishing.edicypages.com/ ):
Tulemus jäi enam-vähem. Minusugune pedant oskab muidugi vigu leida ka sealt, kus tuleks suu kinni panna, aga jään Silveri tööga rahule! Tõenäoliselt tellin tema tööd veel edaspidigi. Tänud!
6. Põrkerauad
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt: