Selline näeb Cadillac välja nüüd peale kolm kuud (Aprill - Juuni 2010 a.) kestnud keretöid. Auto kallal tegutses pidevalt kolm meest: omanik(demontaa¸i- ja montaa¸itööd), plekksepp(plekitööd ning samuti demontaa¸i- ja montaa¸itööd) ja mina(kõik ülejäänud tööde protsessid, mis toimusid siis alates autokere ettevalmistustöödest kuni värvkatte poleerimise-vahatamiseni). On seda aega kogu auto kordaseadmise peale kulunud palju või vähe, ei oska öelda. Mõnede arust on töid tehtud kiiresti, teiste arust on olnud tempo mõõdukas, kolmandad arvavad, et aeglaselt. Nii et igaühel on asjadest erinev arusaam- sõltuvalt igaühe endi teadmistest konkreetsete tööde kestvusprotsesside kohta.
Fakt on muidugi see, et tööde kestvus ja lõpptulemuse õnnestumine sõltuvad lisaks igasugustele muudele teguritele väga suurel määral ka sellest, missugune on konkreetse, taastamistöid vajava vana auto algne seisukord. Mida rohkem roostes ja mädanenud kerega sõiduk, seda kauem kulub aega tema kordategemisele nii plekksepal kui ka värvijal ning paralleelselt sellega suurenevad ka materjalide ning tööaja peale kulutatavad summad. Ja mõnda autot pole võibolla üldse mõttekas taastada, kuna välja käidavad summad võivad minna suuremaks, kui asi väärt.
Sõltub muidugi konkreetse auto rariteetsusest ja mitmest muust asjast.
Seda peaks mainima küll, et kui oleks selle Cadillaci keretöödeks rohkem aega antud/jagunud, siis oleks antud auto veel põhjalikumalt ette võtnud ja ta oleks võibolla veel paremini välja kukkunud.
Momendil aga sai ta niisugune nagu ta sai, sest et omanik soovis temaga minna kiiremas korras erinevatele vanatehnikaüritustele, mille eest olid osalustasud juba ära makstud ja need polnud üldsegi mitte väikesed.
Kuid selle autoga on nüüd põhimõtteliselt kõik.
10. Auto valmiskujul.
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 127
- Liitunud: 03 Aprill N, 2008 00:00
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Mine “Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum