Mootor321

Siit leiad kõikvõimalikku infot, kontakte ja kommentaare vanatehnikaga seotud teenuste, kaupade jne. kohta
Vasta
Sõnum
Autor
rudolf
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 24 November L, 2012 10:14

Mootor321

#1 Postitus Postitas rudolf »

Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.

Tänan vastamast.Rudolf
Manused
297.JPG
297.JPG (175.42 KiB) Vaadatud 6954 korda
298.JPG
298.JPG (183.43 KiB) Vaadatud 6954 korda
299.JPG
299.JPG (201.36 KiB) Vaadatud 6954 korda

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2979
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

Re: Mootor321

#2 Postitus Postitas Autorestauraator »

rudolf kirjutas:Tere.
Palun infot kus ja kuidas saab remontida selliseid vigastusi.
Kolvisõrme stopperrõngas jooksu pannud,sõrmega vaod silindri seina nühkinud.

Tänan vastamast.Rudolf
Sellist plokki saaks taastada silindrite hülssimisega. Silinder treitakse suuremasse läbimõõtu; valmistatakse sobivast materjalist hülss ja pressitakse sisse. Siis töödeldakse silindri pind vajalikku mõõtu.

Kes teeb? Tõukuri meestega võiks rääkida... http://www.toukur.ee/
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootor321

#3 Postitus Postitas alopex »

Tere.
Pildi järgi on vigastus üpris sügav. Hülssimine üpris küsitav,sest veesärk võib ju suht lähedal olla ja kui see kahjustada saab,kas siis jääb vesi pidama.Võiks vaadata ringi ja ehk on võimalik leida kahjustamata mootoriplokk.

Neid plokke on ka müügiks, hind on küll äge ja eks risk ole osta ka
http://fredericfriedrichs.de/de/EMW-340/Motorblock.html
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

TALUPOEG
VVK sõber
Postitusi: 181
Liitunud: 24 Aprill L, 2010 00:00

Re: Mootor321

#4 Postitus Postitas TALUPOEG »

Omal sama mure olnud ja abi olen saanud Viljandi ligidalt. Tel. 52 17 75neli.
T.

Mufff
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Veebruar T, 2011 00:00

Re: Mootor321

#5 Postitus Postitas Mufff »

Seda viga kannatab hülssida küll. Kõigepealt otsi sobivas mõõdus hülss. Kui on oht veesärki sisse lõigata, siis võib otsida õhukese seinaga hülsi. Olen lasknud selliselt hülssida 1938 aasta Buick'i R8 mootori ühe silindri. Kui kõik muu on korralik, siis uut plokki pole minu nägemuses mõtet osta.

TALUPOEG
VVK sõber
Postitusi: 181
Liitunud: 24 Aprill L, 2010 00:00

Re: Mootor321

#6 Postitus Postitas TALUPOEG »

Ja üks võimalus on veel. Kahjuks ei oska silmaga pildilt vaadates hinnata,kui sügav on soon. Võib katsetada ka remontmõõdus kolbidega....kui välja annab. Tuleks ennem treida mingi mõõt sisse ja eks siis näeb,kas tasub hülssida või võimalusel sobiv remontmõõdus kolb otsida.
T.

Mattu
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 25 Veebruar K, 2009 00:00
Asukoht: Eesti; Tallinn - Raeskyll
Kontakt:

Re: Mootor321

#7 Postitus Postitas Mattu »

Kas keegi viitsiks selgitada, et mida see veesärk hülsi taga segab? Puuritakse vana välja, kui vaja siis sõna otseses mõttes viimseni välja ja pressitakse uus sisse. Kui see täpne on, siis mis seal ja kuhu lekib?
Iga aus kodanik jäägu kindlaks aususe põhimõttele: Olla aus, jääda ausaks, surra ennem viletsuses ausana kui elada külluses ja alatult. Kapt. A. Meriloo, 23.11.54, Siberis.

alopex
VVK liige
Postitusi: 447
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootor321

#8 Postitus Postitas alopex »

Minu "hirm" on selles, et veesärk ei jää pidama. Soojuse ja jahtumise tagajärjel kehad kas paisuvad või tõmbuvad kokku ja mõne aja pärast hakkab vett karterisse sattuma.
Kogemus küll puudub, aga kahtlus on. Kas see on põhjendatud, oskaksid öelda ehk need, kes selle tööga igapäevaselt tegelevad.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Vasta

Mine “Kasulikud Pakkumised”