Kõigepealt pildid auto lahtivõtmise ajast.
Diferentsiaali demontaaz. Väga omapärase ehitusega esisild, pole sellist varem kohanud.
Liivapritsus puhastatud.
Nüüd võtan käigukasti ka lahti, on teine ikka pisike küll.
Hammasrattad ei ole mitte vähe kulunud, tuleb vist hamba otstele peale keevitada ja siis üle freesida.
Korpused värvitud,kaks sidurikoda väikeste erinevustega.Ega ma ei teagi kumb minu mudelile käib, sobivad igatahes mõlemad.
8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoovad.
Re: 8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoov
Tagumised õõtshoovad autolt demonteeritult.
Kõigepealt detailid liivapritsust läbi, edasi traatharjaga üle, siis happekrunt peale, 2K krunt ja veoauto raamivärv peale.
Piduriklotsidele neetisin uued friktsioonkatted,sobisid mosse omad.
Rattalaagrid vahetatud ja reguleeritud.
Vasakpoolsele õõtshoovale jääb veel laagri kattemutter ette keerata ja ongi valmis, aga parempoolsega tööd natuke rohkem. Aerol saab "spidokas" ülekande parempoolselt tagarattalt tiguajami kaudu.
Ajam kinnitub laagri kattemutri külge 3 poldiga ja nii lahtiselt ta seal auto põhja all pori ja vee sees peabki toimima. Eriti töökindel selline tehniline lahendus ilmselt ei ole ja minu autol oligi ajam minema visatud ja laagrikaane sees avad kinni keevitatud.
Pildil taastatud mutter ja ajam.
Õõtshoovad koos uute pukside ja sõrmedega enne auto külge paigaldamist.
Kõigepealt detailid liivapritsust läbi, edasi traatharjaga üle, siis happekrunt peale, 2K krunt ja veoauto raamivärv peale.
Piduriklotsidele neetisin uued friktsioonkatted,sobisid mosse omad.
Rattalaagrid vahetatud ja reguleeritud.
Vasakpoolsele õõtshoovale jääb veel laagri kattemutter ette keerata ja ongi valmis, aga parempoolsega tööd natuke rohkem. Aerol saab "spidokas" ülekande parempoolselt tagarattalt tiguajami kaudu.
Ajam kinnitub laagri kattemutri külge 3 poldiga ja nii lahtiselt ta seal auto põhja all pori ja vee sees peabki toimima. Eriti töökindel selline tehniline lahendus ilmselt ei ole ja minu autol oligi ajam minema visatud ja laagrikaane sees avad kinni keevitatud.
Pildil taastatud mutter ja ajam.
Õõtshoovad koos uute pukside ja sõrmedega enne auto külge paigaldamist.
Re: 8. Vedav esisild koos käigukastiga ja tagumised õõtshoov
Kuna auto all olnud tagumised vedrud olid väga kehvad,siis otsustasin osta uued Tsehhist, Veteran service-st. http://www.veteranservice.cz
Tagumiste õõtshoova pukside restaureerimine
Tagumised õõtshoovad ja vedrud paigaldatuna.
Friktsioonamortisaatorid
Käigukast (kolm käiku edaspidi, üks tagasi) on pisike ja küllaltki algelise ehitusega.
Kuna aga plokkhammasratta, esimese- ja teise-kolmanda käigu hammasrataste hambaotsad olid väga kulunud, siis ei jäänud muud üle kui lasin uued hammasrattad valmistada.
Vedava esisilla diferentsiaali restaureerimisel piirdusin teo laagrite vahetusega,reguleerisin lõtkud ning panin kokku. Teo laagrite kinnitusmutri keeramiseks valmistasin spetsvõtme.
Differentsiaali korpuse külge kinnitub ka lattrooli ajam.
Käändtelje pukside vahetus. Väljalöömiseks treisin vajalikus mõõdus torni.
Sissetõmbamiseks kasutasin M12x140 polti ja M16 jätkumutrit.
Paigaldatuna autole koos mootoriplokiga selleks, et saaks teostada mõõtmised veendumaks
esi-ja tagasilla paralleelsuses, samuti rataste kauguses auto pikiteljest.
Esisild kinnitub raami risttalale. Vibratsiooni vähendamiseks kasutatakse kummist amortisaatoreid kahe kinnitusplaadi ja raami vahel.
Esivedru autolt demonteeritud...
Vedru on mähitud presendi taolise materjaliga, vedru otsi ja "pesasid" aga kaitsevad vee ja pori eest nahast kotikesed
Vedru edasi-tagasi liikumisel mööda vedrupesa põhja tekkiva hõõrdumise vähendamiseks kasutatakse tekstoliidist liugureid.
Esivedru otsustasin jätta vana kuna vastab kõigile kataloogis antud parameetritele.
Tagumiste õõtshoova pukside restaureerimine
Tagumised õõtshoovad ja vedrud paigaldatuna.
Friktsioonamortisaatorid
Käigukast (kolm käiku edaspidi, üks tagasi) on pisike ja küllaltki algelise ehitusega.
Kuna aga plokkhammasratta, esimese- ja teise-kolmanda käigu hammasrataste hambaotsad olid väga kulunud, siis ei jäänud muud üle kui lasin uued hammasrattad valmistada.
Vedava esisilla diferentsiaali restaureerimisel piirdusin teo laagrite vahetusega,reguleerisin lõtkud ning panin kokku. Teo laagrite kinnitusmutri keeramiseks valmistasin spetsvõtme.
Differentsiaali korpuse külge kinnitub ka lattrooli ajam.
Käändtelje pukside vahetus. Väljalöömiseks treisin vajalikus mõõdus torni.
Sissetõmbamiseks kasutasin M12x140 polti ja M16 jätkumutrit.
Paigaldatuna autole koos mootoriplokiga selleks, et saaks teostada mõõtmised veendumaks
esi-ja tagasilla paralleelsuses, samuti rataste kauguses auto pikiteljest.
Esisild kinnitub raami risttalale. Vibratsiooni vähendamiseks kasutatakse kummist amortisaatoreid kahe kinnitusplaadi ja raami vahel.
Esivedru autolt demonteeritud...
Vedru on mähitud presendi taolise materjaliga, vedru otsi ja "pesasid" aga kaitsevad vee ja pori eest nahast kotikesed
Vedru edasi-tagasi liikumisel mööda vedrupesa põhja tekkiva hõõrdumise vähendamiseks kasutatakse tekstoliidist liugureid.
Esivedru otsustasin jätta vana kuna vastab kõigile kataloogis antud parameetritele.