Ühtemoodi kehvakesed mõlemad. Pahtlit ja värvi kohati kuni 10mm.Kõigepealt saigi värv keemiaga maha võetud, kasutasime Wenfex Super"it ja läti Krasas Monemejs"i, aga ega neist kumbki pole eriti efektiivne ja kahe tiiva peale kokku kulus aega ligi 40 tundi.
Edasi liivapritsust läbi ja happekrunt peale.
Vasak tiib selline;
Parem poritiib;
Vabandan piltide halva kvaliteedi pärast.
Mõlemad tiivad korraks külge, et vaadata mida ja kuidas edasi teha.
Vasaku tiiva alla käib sumbutaja kohale selline kuuma isolatsioon, arvan et seda tagasi panema või õigemini uut tegema ei hakka.
7. Esimesed poritiivad.
Re: 7. Esimesed poritiivad.
Kui tiivad küljes olid siis joonistasime markeriga tiiva ääre kuju kere peale ja selle järgi sai tehtud uus tiiva sisemine äär.
Sama tegime ka parema tiivaga.
Edasi sobitasime uue ääre ja tiiva koos kere külge, et ära märkida täpne lõikejoon ja edasi juba tiib uue ääre külge keevitada.
Uus tagumine ots külge keevitatud.
Mõlemal tiival ääred ja tagumised otsad vahetatud, tulid vist päris identsed.
Sama tegime ka parema tiivaga.
Edasi sobitasime uue ääre ja tiiva koos kere külge, et ära märkida täpne lõikejoon ja edasi juba tiib uue ääre külge keevitada.
Uus tagumine ots külge keevitatud.
Mõlemal tiival ääred ja tagumised otsad vahetatud, tulid vist päris identsed.
Re: 7. Esimesed poritiivad.
Veel mõned pildid esimestest poritiibadest peale keevitamist.
....ja sama seestpoolt.
Paremp. tiib
.....jaJanno laseb 2k. krundi peale.
Kapotid peale ja tiivad külge. Tiibade ja kere vahele panime seibid, et jääks kuskil 5-6mm vahe,siis parem pahteldada.
Panen siia lõppu ka pildi ühest olulisest abivahendist- liivakotist. Selle peal vormis Arvo kõik tiibade paigad.
....ja sama seestpoolt.
Paremp. tiib
.....jaJanno laseb 2k. krundi peale.
Kapotid peale ja tiivad külge. Tiibade ja kere vahele panime seibid, et jääks kuskil 5-6mm vahe,siis parem pahteldada.
Panen siia lõppu ka pildi ühest olulisest abivahendist- liivakotist. Selle peal vormis Arvo kõik tiibade paigad.