Külgkorvi põhi oli suhteliselt tugev, aga üsna ära rikutud:
Kõik võimalikud servad on kahekordseks keevitatud. Õigeid servasid enam näha pole.
Põhi on tehtud suuremas osas 2 mm plekist, st. üsna tugevast materjalist, mida käevahel just ei painuta. Sai seda olemasolevat põhja takseeritud nii ja teistpidi, aga tundub, et kogu põhi tuleb uus teha. Kõige keerulisema koha pealt tundus, et ehk saab seda säilitada, aga siingi oli auk läbi roostetanud ja kõver oli ka kogu see krempel!
Alustasin eelmisel pildil olevast võlvist:
Ja seestpoolt:
Tegemist oli sellega üksjagu palju, kahemillimeetrine plekk on ikka päris tugev!
Nüüd esimene võlv, mis kinnitub külgkorvi raami peale:
Ega siingi pääsu pole, tuleb uus tükk teha:
Ja seestpoolt:
Nüüd tuleb need kaks poolt raamile sättida ja kokku keevitada.
3. Külgkorvi põhi
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Enne veel, kui põhi kokku keevitada, on vaja teha mõned asjad.
Selle M72 külgkorv on ratta torsoonvedrustusega:
Seda torsooni on ilmselt võimalik ka keerata, et saaks raami kõrgust reguleerida:
Need asjad olid muidugi väga roostes ja kinni roostetanud. Tulega sain poldid kätte, aga torusid liikuma ei saanud. Panin leotusvedelikku peale, näis, kas saab liikuma?
Peale selle on lehtvedrudega vedrustatud ka korvi vann. Vedrude toetamiseks käib korvi alt läbi kanduritala:
Selle tala jaoks on põhjaplekile vaja teha süvendid:
Kui need valmis, paigutasin põhjapleki raamile:
Esimene raamitoru süvendi keskele ja tagumine toru tunneli keskele:
Sellises asendis keevitasin põhja pleki kokku:
Ja teiselt poolt:
Nüüd saab hakata plaanima põhja ja korvi vanni ühendamist...
Selle M72 külgkorv on ratta torsoonvedrustusega:
Seda torsooni on ilmselt võimalik ka keerata, et saaks raami kõrgust reguleerida:
Need asjad olid muidugi väga roostes ja kinni roostetanud. Tulega sain poldid kätte, aga torusid liikuma ei saanud. Panin leotusvedelikku peale, näis, kas saab liikuma?
Peale selle on lehtvedrudega vedrustatud ka korvi vann. Vedrude toetamiseks käib korvi alt läbi kanduritala:
Selle tala jaoks on põhjaplekile vaja teha süvendid:
Kui need valmis, paigutasin põhjapleki raamile:
Esimene raamitoru süvendi keskele ja tagumine toru tunneli keskele:
Sellises asendis keevitasin põhja pleki kokku:
Ja teiselt poolt:
Nüüd saab hakata plaanima põhja ja korvi vanni ühendamist...
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt: