...... kuni ühel päeval, olin siis juba mõned nädalad mitmesuguseid lihtsamaid õpipoisi töid teinud, kutsus Märt mind kontoriruumi. On meil töökojas selline väike, akendeta ruum, kus saab vahel rahulikumas õhkkonnas juttu ajada. Seekord oli jutuks, et mida ma teha tahaksin, et õpitav amet liiga kiiresti ära ei tüütaks. Märdil oli töökoja nurgas see vana BMW. Jutuks tuli, et kas mul oleks huvi selle masinaga tegelema hakata? Algul ei osanud nagu seisukohta võttagi, aga järgi mõeldes arvasin, et huvi on. Ainult, kas ma sellega midagi oskan ette võtta?
Märt rahustas mu maha, et kui huvi on, hakkame väikestviisi nokitsema. Mis sellest masinast tulema peaks, seda ei oska me kumbki esialgu veel öelda. Kindel on see, et selle projekti juures saab harjutada kõiki töid, mida restaureerimise juures tehakse. Otsustasime, et võtame masina osadeks ja vaatame, mis edasi saab....
Hakkasin küljest ära kruttima kõiksuguseid keredetaile: aknad, ukseklaasid jne.
Tagumised aknad tulid küljest väga huvitavalt. Väga lihtsalt on BMW-l see tagaakna küsimus lahendatud.
BMW detaile olid varsti kõik kohad täis. Töö edenes päris kiiresti!
Ka katuse lõikasime maha. Üldse, lahutame kogu kere väikesteks tükkideks, siis on lihtsam nendega toimetada.
Kere seisukord on päris kole, mõned pildid:
Päris hiirte ja rottide jäänuseid just ei leidnud, aga selline pilt oli küll:
Kui mutreid ja polte enam lahti ei saanud, võtsin appi teise tehnika:
Varsti oli ka põhjaplekk käes:
Põhi oli tehtud 2,5 mm plekist, lõikekettaga andis seda ikka läbi lõigata.
Kõiksuguseid juppe tuli nagu Vändrast saelaudu:
2. Auto lammutamine.
Sõnum
Autor
Mine “BMW 321 (1949) [Rasmus-A]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum