2. Komplektsuse inspekteerimine

Vasta
Sõnum
Autor
siimlane
VVK liige
Postitusi: 281
Liitunud: 12 Märts K, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

2. Komplektsuse inspekteerimine

#1 Postitus Postitas siimlane »

Tere

Kui kastid olid laiali tõmmatud siis hakkasin uurima, mis täpselt ikkagi olemas on ja mis on puudu. Samuti tegin enda jaoks valiku, millise ratta nendest endale jätan ja millised maha müün. Kuna minu ladustamiseks mõeldud garaa¸ on erakordselt väike ja see on niigi servani Pannonia juppe täis laotatud siis 4 lisa ratast oli liig mis liig. Kuidagi õnnestus siiski need sinna garaa¸i ära paigutada kuid kahjuks sisse enam ei pääse:)

Kastides sisaldusid nelja ratta jäänused: kaks White T9-t, üks White T8 ja üks Pannonia de Lux TLF aastast 1958. Kuna kahte samasugust ratast niikuinii ei ehita siis üks T9 oli automaatselt müüginimekirjas. Samuti läks müüki ka T8 kuna see on tavalise Pannonia-ga nii sarnane, et ei tea kas on mõtet seda teha.

Valik osutus T9 mudelile ka sellepärast, et teadaolevalt on neid Euroopas kümmekond eksemplari seega tegu väga haruldase rattaga.

Nüüd mõned lähifotod algsest konditsioonist:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966

siimlane
VVK liige
Postitusi: 281
Liitunud: 12 Märts K, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas siimlane »

Tere

Pilte vaadates ei tasu lasta end hirmutada, et ratas ju täielik sara ja peab omama väga elavat kujutlusvõimet, et selles üldse mootorratast näha. Tegelikult on seis aga ülimalt positiivne. Olulised tükid st. need mis on ainuomased T9 mudelile on ratta küljes olemas ja puuduva osa enamus detaile saab laenata Pannonialt. White T9 puhul on tavalisest Pannoniast erinevad detailid järgmised:

-esimene porilaud
-tagumine porilaud
-lenks koos heeblite, tulelüliti ning rutskaga
-silinder ning silindripea
-leegitorud ja summutid
-paak
-tagakiige
-tagapiduripedaal
-raam
-silindripea
-tagaamordid
-esimesed amordikatted

Küllap on erinevusi veel aga need on esimesed mis mulle pähe kargasid.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966

siimlane
VVK liige
Postitusi: 281
Liitunud: 12 Märts K, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn

#3 Postitus Postitas siimlane »

Tere

Ameerikast saadetud juppe inspekteerides leidsin veel ühe kronsteini, mis suure tõenäosusega õnnestub rattale külge keerata:) Tegu on ühe suhteliselt õnnetu jalarauaga, mida on ratta eluea jooksul vist korduvalt parandatud. Samuti võib seisukorrast järeldada, et see on läbi elanud ka mingisuguse liiklusõnnetuse.

Plaan on lähiajal ühendust võtta mõne sepaga, kes mulle samasuguse kaare valmis teeks. Ise lisan alumise hammastega kinnituse, mille muretsen mõne tavalise Pannonia esimese jalaraua küljest.

Samasugused keevitamise kahjustused on ka raamil, niiet võib olla saab mõne kehva raami, mis mul laos vedeleb, osadeks lõigata ja juppe sealt ära kasutada.

Pilt
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
Motorkuli FV-60 '1967
White T9 '1966

Vasta

Mine “White T9 (1966) [siimlane]”