3. leht 3-st

Postitatud: 15 Aprill N, 2010 20:30
Postitas ivx675
Lõpuks tuli kaa esimene suur tagasilöök ------- silindripea taastamine lendas täitsa peese. Klappipuksi sisse pressimine lõi väga suure tüki välja.
Kogu peaga võib nüüd lutsu visata, kajhu ainult et kalpipesad raisku läksid, üleliigsed klappid viskan jupi kasti.

Minu jaoks asi lõppeb fritsust uue taastatud pea ostuga(üle 7K eegu), mis paneb mingiks ajaks põdema ...
Kui nii asi edasi läheb, siis see aasta see masin pauku ei tee.

Postitatud: 21 Aprill K, 2010 16:27
Postitas ivx675
Kummijubla saaga pole veel läbi .... Saabus tuli uus jubla, kvaliteet hea, aga uus jubla jõuab ennm käigukasti korpuseni kui koonus kinni võtab.

Ei tea mis jama on veel, aga midagi sellist peab olema:
*) Kummijubla ebatäpne koonus.
*) Käigukasti võlle erinevaid olemas.
(Pikem võll või teine koonus)
*) Käigukast valesti koos.
(Seda muidugi ei usu. Olen ennem viimse jupini laiali võtnud ja kokku pannud. Nüüd veel joonise järgi sai kontrollitud)

Vaatab katsun laenata kellegi kummijubla või kohapeal teisele kastile uue otsa panna - siis selgub tõde ...

Postitatud: 27 Juuni P, 2010 17:20
Postitas ivx675
Kummijubla kohta tuli tootjalt käsk äär 60 kraadi maha treida.
(Esimesed jublad valesti toodetud)
Uued toodetud jublad on juba treitud äärega.

Pilt