2. leht 3-st

Postitatud: 11 August T, 2009 19:33
Postitas kass
Pange jah torud ääreni tavotti täis, sakslased ju vaene ja rumal rahvas, nemad selliste asjade peale ei tule, näe , suure sõja ka kaotasid viimati, eks ei viitsinud korralikult mõelda! :wink:
(kustutan pärast teemasse mittepuutuvad postitused, aga mitte ei raatsinud kirjutamata jätta!) :P

Postitatud: 12 August K, 2009 11:40
Postitas raivo229
R35 esihark ei tööta õliamortisaatori põhimõttel.
Vedel õli aitab ainult juhtpindasid määrida, midagi muud. Kel piisavalt huvi, võib ju katsetada nii vedela õli kui ka tahke määrdega ja informeerida meid testi tulemustest :D

Postitatud: 12 August K, 2009 12:56
Postitas ivx675
Punnvõrrid ja mopeedid kõik määrde peal, vedrutavad küll.

Vaatab kui juhtvõllid kätte saan. Lasin nats ersatsi teha :oops: .
Treivad võllid üle ja siis teevad uued pronks puksid babiit pukside asemele. Kui liiga täpseid pronks pukse ei tee, siis peaks hea tahke määrdega puks vabalt liikuma.

Postitatud: 07 September E, 2009 18:13
Postitas ivx675
Täna ilmus uus ebameeldiv viga: üks esi amordi sisse-välja liikuv võll(millele kinnituvad vedrud) on kõver.
Töökojas vaatavad kas saab sirutada ja üle treida, kui ei siis vahetatakse toru välja.

Postitatud: 11 September R, 2009 12:29
Postitas ivx675
Ootan ikka abi järgenvatel asjadel:

1) Seisuhargi jalaga allasurumis pulga mõõtmeid ja kui kaa võimalik lähi foto (Et keevitaja saaks õige nurga all külge keevitada).

2) Esi porika kinnitus kaare(millega kinnitub toru külge) mõõtmed ja pilt kui võimalik. (Eelmine värvija kaotas kuram ära need)
Osta pole kaa kuskilt neid ... igavene jama.

Postitatud: 17 September N, 2009 18:06
Postitas ivx675
Niisiis sai jälle üks probleem lahendatud.
Amordi pulgad sirutatud,treitud ja lihvitud.
Lisaks tehti veel täpselt mõõdus pronkspuksid vanade asemele.

Kui aus olla olen üllatunud, et nii kõverast asjast asja sai - siin kiitused "Rakiste Tehasele".

Tulem siis siin:
Pilt

Jutuks tuli veel kaa selline teema "õli või määre", siis sealsed spetsialistid kaldusid arvama, et õli jama sellises amordis ja tuleks kasutada määret. Eks proovin määrdega kokku panna, vaatab mis saab.

Postitatud: 17 November T, 2009 18:48
Postitas ivx675
Veel nats rõõmu jõlu ootel ...

Kasutaja "raivo229" saadud toru(kohaliku treiali treitud) ja "Omega-oldtimer" prillid uues kuues:

Pilt

Tulem päris hea, nüüd kavli torud parallelsed ja sirged, lään järgmisel värvimis tiirule .... .

Postitatud: 07 Detsember E, 2009 16:59
Postitas ivx675
Lõpuks sian uue kahvli külge ja näe imet ei migeid probleeme enam.
Kõik istub nagu peab ja leks ratta suhtes sirge.

Joppas et saksast saadud prillid OK.

Pilt

Postitatud: 09 Detsember K, 2009 20:52
Postitas ivx675
Asi jõuab vägisi ratasteni ... .

Originaal veljed nats ikka mõlkis ja lapergused, oleks midagi uut vaja.
Kahjuks päris originaali lähedast pole leindud. Tänapäeva eljed kõik tagasi keeratud äärega, ilmselt see teeb velje palju tugevamaks ... .

Esialgu võtaks Radelli roostevaba veljed(lasek musta pulbervärviga üle)
http://www.radaellicerchi.com/inglese/c ... t_moto.htm

Kui keegi teab rohkem sobivamaid siis andku julgelt teada.

Postitatud: 23 Detsember K, 2009 16:15
Postitas ivx675
Jõulu ootel õllet libistades tuli kange isu midagi lammutada, signaal jäi parasjagu kätte.
Sisemine seisukord päris hapu ... siin vast päkapiku peale lootma ei saa jääda.

Pilt

Ega eriti mul ideis pole:
1) Uus koopia signaal, kajuhks need näevad ikka päris teistmoodi välja.
(see oleks viimane variant)
2) Prooviks panna mingi teise väikse ma signaali vana korpusesse.
See 75mm, signaal 74mm - vast annab väiksemaks teha.
Pilt
3) Mähiks uued mähised, teeks kontakti korda ... - sellest tuleks ilge kompunn.