3. Lammutamine ja juppide otsing

Sõnum
Autor
Ilmar
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 08 Juuli K, 2009 00:00
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

#21 Postitus Postitas Ilmar »

Tervist!
Millisest firmast need kodarad pärit on? Endal on ka plaan uus sats osta, kuid erinevates kohtades on ka väga erinevad hinnad...

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#22 Postitus Postitas ivx675 »

Need pärit:
http://omega-oldtimer.de/shop/bmw/index.php

Kodar + nippel 1.5 EUR tükk.
Aga kindel et asi seda väärt, värvitud kodarad pole ikka need.

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#23 Postitus Postitas ivx675 »

Saabus uus mini-pakk:

Pilt

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#24 Postitus Postitas ivx675 »

Veel pahna ...

Pilt

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#25 Postitus Postitas ivx675 »

Sumapri kohapealt ütelks paar sõna .... .

Algul paistab kõik ilus, lägib nagu juudi jõulupuu.
Külge panemiselt hakkab peavalu pihta.
Kõige pealt sumapri kõri liiga pikk, jääb 2 cm leegika/sumpari vitsast välja. Siis valts kant liiga pikk, jookseb klambri sisse.

Natuke juramist lõikasin kõri lühemaks, käiasin kanti lühemkas.
Uus katse külge panna, aga ei kus sa sellega probleeme veel kuhjaga.
Esiteks jääb sumapr viltuse nurga alla, presskant ei ole risti maaga.
Teiseks jalahargi ja jalahargi alla vajutamis pulga lohud puudu, õhk jääb nende vahele ainult või hakkab vastu käima.

Nende viimaste probleemidega veel ei tea mis saab, kuna mul silindripea veel puudu ja leegi toru ei saa kinnitada ... .
Ilmselt tuleb sumapri kinnitus maha lõigata ja uus teha, sellega saaks sumpari õige nurga ja kõrguse peale. Siiski seisuhark võib vastu käima hakata, seda probleemi raske juba lahendada.

Koopia sumpareid on erinevaid, mõned sobivad ilmselt paremini.
Minu oma pärit http://oldtimer-auspuffanlagen.de .

Ilmar
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 08 Juuli K, 2009 00:00
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

#26 Postitus Postitas Ilmar »

Ma märkasin samasugust fenomeni võrreldes 1946. ja 1949. a R35-tesid. Tollel 46.a omal originaalsumutil samuti kõri ja valts lühemaks lõigatud, et üldse asi sobima hakkaks, tagumine kinnitus on mitmeid kordi parandatud/ümber tehtud aga kinnitub sumps ilusti kaassõitja jaluse tagumise kinnituspoldiga (nii nagu peaks). Rääkides 49.a summutist... summutit pole lühemaks lõigatud ega valtsi rikutud AGA "pott" kinnitub hoopis kaassõitja jalusest hoopis kaugemale taha, kuhu on selle tarbeks uus auk puuritud. Kinnituskõrv on jällegi uus tehtud....

Mul ka üks uus komplekt ühe tsikli jaoks varuks, korra vist proovisin aga kuna leegikat ei viitsinud kinnitada täit selgust ei saanud. Minu summutikomplekt Poola päritoluga (nagu nad enamjaolt on, mis siis, et saksade käest ostad). Välisel võrdlusel tundus, et jah kuidagi naljakalt jääb istuma ja seisuhargi hoob jookseb vastu (kuigi lohk on olemas) ning klamber ei istu õiges kohas. Tuleb vist korralikult külge punuda, ehk siis näeb, mis värk on.

Huvitav oleks kuulda mõne rikkumata (või hiljuti restaureeritud) summutiga R35-e omaniku kommentaare. Ma ei usu, et tegu on paljalt kokkusattumusega. Võib-olla tehti need kinnitused juba peale tsikli ostu ümber kuna nad olid tehasest tulnud halva konstruktsiooiniga?

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#27 Postitus Postitas ivx675 »

>Tollel 46.a omal originaalsumutil samuti kõri ja valts lühemaks lõigatud
Originaal ongi lühem juba originaalis, minu omal küll mingeid lõike kohti näha pole.

> tagumine kinnitus on mitmeid kordi parandatud/ümber tehtud aga >kinnitub sumps ilusti kaassõitja jaluse tagumise kinnituspoldiga (nii nagu >peaks
Ei tea originaalis jällegi ilus kõrv küljes.

>seisuhargi hoob jookseb vastu (kuigi lohk on olemas)
Koopia omal ainult valts maha lõigatud, originaalis suur lohk sees hargi jaoks + hargi vedru krempli juures kaa valts kant.

Ma arvan et selle koopiaga tuleb veel üllatusi kui leegikas külge panna ja sumparit otsa proovida panna. Läheb veel nats aega silndripeaga, eks siis näe kas see koopia prükkarisse lendab. (Kui ikka hark vastu käib, pole midagi teha)

Ilmar
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 08 Juuli K, 2009 00:00
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

#28 Postitus Postitas Ilmar »

Kui ma kõrvutan 46. ja 49.a summutid on vahe täiesti märgatav - vanema sumps on otsast tunduvalt lühem kui 49.a oma. Summutid peaksid olema ühe pikkusega kuna klambri ja summuti kinnituskohad on mõlemal R35-l üks ühele. Ma ei usu ka, et summuti potte lambist pikemaid tehakse kui nad originaalis on... Kes neid siis ostaks?

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#29 Postitus Postitas ivx675 »

Pott on sama aga kõri pikkem.

Hetkel arvean nii et sellist nagu ma sain pole kunagi olemas olnud.
Et see saadud koopia on lühema valtsiga kalasaba - mingi poolakate enda orgunn. Ilmselt ei viitsinud nad vana R35 vormi teha, siis tegid uuema vormi ja 2 varianti sumapreid.

Siiani olend ainult kalasaba originaali pilte 2 leidnud.
Pilt

Mul originaal nagu parem sumpar (ainult kinnitus kõrv nagu uuemal sumparil), koopia on nagu muudetud(kalasaba valts väiksem) vasak.
Koopia kõige suurem probleem on see et lohud sumparil puudu, see teeb koku mängu kitsaks. Pikem kõri nii nagu ei häirigi ... .

ivx675
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 145
Liitunud: 17 Mai P, 2009 00:00
Asukoht: Lääne-Virumaa,Kadrina

#30 Postitus Postitas ivx675 »

Esimene EURO ost.

Pilt

Pilt

Kuna enda silindripea taastamine ebaõnnestus(klapipesa sisse pressimisel läks pea katki), tuli soetada saksast taastatud pea.

Veel mõned jupid vaja(genekas "powerdynamo",aku,aku kast), siis
saab esimest korda vänta anda :evil:

Vasta

Mine “BMW R35 [ivx675]”