Uolevi garaazis ootas taastamist veel teinegi auto, selleks oli 1924. a. Overland, milliseid soomes vaid kaks, teine vast aastajagu uuem mudel. Masin meenutas Ford- T mudelit, kuid oli " normaalse " käigukastiga. Leidmise hetkel oli puudu tagumine pool kerest, mis oli asendatud kastiga.
See pilt tehtud 82. a. auto kojutoomisest.
Overland- 1924
Overland- 1924
Tervitab Enno Öövel.
Overland- 1924
Autole alla muretsetud õiged rehvid ning külge keevitatud esialgu puudu olnud tagaosa.
Tervitab Enno Öövel.
Overland-1924
Auto oli suhteliselt hästi säilinud selle vanuse kohta, ka kõik oli originaalis.
Tervitab Enno Öövel.
Overland
Kuna Buicki juures hakkasid minu tööd otsa saama, siis pakkus Uolevi mulle järgmist masinat. Otsustasime, et ta toob selle masina eestisse minu töötuppa ning põhilised tööd teengi kodus.
Mõeldud- tehtud, demonteerisime auto juppideks.
Raam läks Chevi- Van-i katusele, muu kola mahutasime ka ära ja nii see masin eestimaale jõudiski. Uolevi vormistas tollis vajalikud dokustaadid, et ikka hiljem selle masina kodumaale ka saaks viia.
Masinaosade äraviimisel olidki mingid noorsandid Uolevit sõimanud selle eest, et too viib eestimaalt vana autot välismaale...Noh, nii see ju polnud!
Mõeldud- tehtud, demonteerisime auto juppideks.
Raam läks Chevi- Van-i katusele, muu kola mahutasime ka ära ja nii see masin eestimaale jõudiski. Uolevi vormistas tollis vajalikud dokustaadid, et ikka hiljem selle masina kodumaale ka saaks viia.
Masinaosade äraviimisel olidki mingid noorsandid Uolevit sõimanud selle eest, et too viib eestimaalt vana autot välismaale...Noh, nii see ju polnud!
Tervitab Enno Öövel.