BMW-340 1950 Enne algust.

Vasta
Sõnum
Autor
Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

BMW-340 1950 Enne algust.

#1 Postitus Postitas Veteran »

Selle BMW-340 taastamine tuli mulle kuidagi väljastpoolt plaani. Kavas oli hoopis ette võtta Wanderer W-10 1930 ? küllaltki hästisäilinud kere. Kuna autost polnud peale kere ja uste midagi alles, sassii oli läinud traktoriehitajale ja jäljetult kadunud, siis tõin soomest nö doonoriks Volvo Dueti , mis on teatavasti raamiga masin ja selle alusele oli plaanis istutada too Wandereri kere. B-18 mootorgi oli juba remonditud, varustatud F- nukkvõlliga ja kahe Strombergiga, raam oli liivapritsis käinud ,remonditud ja kruntvärvi all, veel oli üht-teist treiali käest riiulisse saadud.Kavas oli teha sellest üks vinge " kirikuskäimise" masin kuna originaali polnud lootust viia, ka poritiivad olid puudu.
Aga siis ühel päeval tuli hea sõber Toomas TT- F( teate ju seda meest küll!) jutuga, et Loodis üks BMW müüa, temal hetkel võimalust pole, naine alles viimasest rauaostust tige, mingu mina vaatama. Saigi siis see masin õuele pukseeritud.

Pilt

Pilt

Autot lähemalt uurides selgus, et seda polnud veel eriti remonditud ega keevitusega ära rikutud. Oli paigatud tagumist rattakoobast ja oli ka servadest veidi kinni " lastud" 4 mm plaate pakiruumi ja salongi põrandal. Oli ju autol all Pobeda tagasild ja vedruotste toetamiseks siis need plaadid. Pealeselle miinuseks veel see, et autol oli peal ka Pobeda mootor koos käigukastiga. Kere oli suhteliselt sile, katuski oli originaal pehme osaga säilinud ja eriti hea meel oli korralikest kummist aknaid ümbritsevaist tihenditest, ma mõtlen siin esiaknaid ja tagumisi külje lahtikäivaid aknaid. Masinal oli kunagi värv saabriga maha kaabitud ja selline krundijäänuste ja kerge roostekirju ta oli.
Mis siis pikalt väljas uudistada, auto garaazi ja tõstukile!

Tervitab Veteran.

Vasta

Mine “BMW 340, 1950 [Veteran]”