Kokkupanek.

Sõnum
Autor
Roland
Uus kasutaja
Uus kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 06 November R, 2009 00:00
Asukoht: Põhja Eestis
Kontakt:

#11 Postitus Postitas Roland »

Jah see auto ikka ilus.Norida võib ju alati,kuid kas sellel siiski mõtet on.Minu oma ikka alles väga ropus seisu... :? ja stangesid õigeid üldse ei ole veel :cry: .

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Katus.

#12 Postitus Postitas Veteran »

Autol on mitteavatav pehme katus. See pidi tunduvalt müra summutama, nagu üks BMW omanik oma kogemustest teadis rääkida. Nimelt oli ta lasknud Karksi-Nuia remondifirmas, kus oli tolajal punktkeevitus,selle ava laes plekiga katta.
Puitraamistik koos traatvõrguga oli minu autos hästi säilinud

Pilt

Ülemise poolega on nii, et õige katuse kumerus tuleb saavutada mereheinaga täites, mis on üks tundmatu töö ning nõuab katsetamist, et peale käiv veekindel kangas ühtlaselt sile jääks.

Pilt
Tervitab Enno Öövel.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Kokkupanek.

#13 Postitus Postitas Veteran »

Vahepeal tegi sadulsepp uksepolstrid valmis.

Pilt
Tervitab Enno Öövel.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Kokkupanek.

#14 Postitus Postitas Veteran »

Selle pehme katuse lõpetamine tegi ikka päris nõutuks. Mingisugusest ebamäärasest heinakuhjast midagi konkreetset kumerust omav luua... Lükkasin seda tööd edasi ja tegelesin teiste asjadega. Aeg-ajalt vaatasin seda õnnetut heinakuhja, katsusin ja silitasin, lisasin siia- sinna heina juurde ja sedasi möödus mitu kuud. Kuni lõpuks tuli mõte appi võtta mudellennunduses kasutust leiduv kummilint. Sellist 1x6 mm linti leidus mul rohkesti. Mis siis muud, kui naelutasin ühe kanga serva kinni. Igaks juhuks veel naelu lõpuni ei löönud, mine tea selle katse õnnestumist.
Kanga teise serva tehtud avadesse tegin traadist konksud iga 10 - 15 cm järel. Auto küljes tuli leida samuti kohad konksude tarvis ja ei jäänudki muud üle, kui kummilinti kerida, kuni kangas pingule sai.

Pilt
Sama tegin ka kanga pikisuunas pingutamisel ja kuna tulemusega võis rahule jääda, siis naelutasin kogu ringi kinni.
Katuseava servas on 15-20 mm vahedega piklikud avad naelte jaoks, allpool on seal vastas puidust raam metallvõrguga, nagu ülalpool pildil näha on. Naelarea peale kinnitatakse alumiiniumliist, mis raamib kangaga osa.

Pilt
Tervitab Enno Öövel.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Kokkupanek.

#15 Postitus Postitas Veteran »

Kui autot lahti võtsin, siis katuse juures mõtlesin tükk aega, kas jätta vana või mitte. Kuna kere läks üleni haavlipritsiga puhastamisele, siis tuli katus eemaldada ja ega sellest vanast suuremat asja poleks saanudki. Uue tegemine oli ka tundmatu maa. Nüüdseks siis katus paigas ja see mure seljataga. Mingi kogemuse võrra rikkam ka.
Need mehed, kes lasevad enamuse töödest spetsialistidel teha... ega nendega ilmselt ühise laua taga millestki auto taastamisse puutuvast rääkida küll ei oleks!

Pilt
Tervitab Enno Öövel.

Autorestauraator
VVK liige
Postitusi: 2980
Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
Asukoht: Tallinn, Merivälja
Kontakt:

#16 Postitus Postitas Autorestauraator »

Ilus töö!

Enno, ole hea ja "valgusta" natukene seda, kuidas sa lahendasid katuse servades (naelutatud osa) veetiheduse küsimuse? Kas liimisid serva? Tihendushermeetik? Või pole see üldse oluline?

Ja katteliist, see vist alumiiniumist. Kas selle painutasid ise? Kas tehasest oli samasugune?
Terv. Märt Aarne
autorestauraator@gmail.com
Homepage: Autorestauraator

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Kokkupanek

#17 Postitus Postitas Veteran »

Vettpidavus on saavutatud sellega, et naelutatav äär on madalamal, rennis, mille peale kruvitakse alumiiniumliist. Et katte pingutamine oli pikk ja aeganõudev, ei hakanud kanga alla hermeetikut panema, see oleks ilmselt enne tahkunud.
Kuidas see enne oli, ei julge nüüd enam öelda... Kui nüüd panna alumiiniumliistu alla hermeetikut ja see tagasi kruvida, peaks küll hea saama, esialgu jätan nii , nagu tehtud sai. Sobivad kruvid tellisin Baltic Boltist.

Aga ääreliist , mis kahest poolest koosneb, jäi vana. Puhastasin ja poleerisin, kuid ega pehme al. eriti ei sära.
Tervitab Enno Öövel.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kokkupanek.

#18 Postitus Postitas Veteran »

Tänase seisuga võib öelda, et auto valmis ja suveautona kasutuses. Aga tegemist leidub töökojas ikkagi järgmiste projektide juures...
Tervitab Enno Öövel.

Veteran
VVK liige
Postitusi: 258
Liitunud: 04 Oktoober L, 2008 00:00
Asukoht: Viljandimaa

Re: Kokkupanek.

#19 Postitus Postitas Veteran »

Pildid.
Manused
IMG_1162 (800x600).jpg
IMG_1162 (800x600).jpg (127.16 KiB) Vaadatud 13560 korda
Picture 314 (800x600).jpg
Picture 314 (800x600).jpg (169.39 KiB) Vaadatud 13560 korda
Picture 315 (800x600).jpg
Picture 315 (800x600).jpg (198.48 KiB) Vaadatud 13560 korda
Tervitab Enno Öövel.

Vasta

Mine “BMW 340, 1950 [Veteran]”