Aasta oli 2002.
Üks Soome vanatehnikaharrastaja oli muretsenud Saksast Porsche 356. Auto oli selle kohta öelda pisut palju, aga kõik komponendid, et sellest vanatehnikarallidel osalemiseks sobiv sõiduriist ehitada, olid olemas küll!
Kui auto kere minu juurde jõudis, oli pilt selline:
Kere kandmik oli enam-vähem ühes tükis. Keegi oli juba varem seda remontida püüdnud, kuid loobunud üritusest.
Kaasas oli hulga tükke, värvi ja pahtliga kaetud ja seetõttu päris õiget nägu.
Vasakpoolne uks, pakiruumi (esimene) luuk ja katuseluuk.
Õhuavaga mootorikate ja kaugemal parempoolne uks.
Midagi oli tule ümbruse juures puhastatud, ukseposti juurest oli suur tükk välja lõigatud.
Uksekarbi ja põhja juures oli midagi tehtud.
Tagumine ots oli peaaegu terve.
Et asjast mingi ülevaade saada, koorisin kõigepealt maha pigimastiksi:
Kere alaosas oli seda ohtralt. 50-liitrine nõu sai täis!
Siis liivapritsipuhastusse.
Poritiivad olin eelnevalt maha lõiganud.
Servad olid roostest hõredaks söödud. Ka oli seda juba enne lapitud.
Algul olin üsna nõutu, aga tundus, et võiks hakata taastama põhjakontuure.
Varsti saigi põhi paika ja kerel tekkis juba mingi jäikus.
Järjekorras asusin pakiruumi- esiotsa kallale:
Pakiruumi luuk:
Peale lappimist:
Uksed olid rooostest üsna puretud:
Parempoolse ukse kallal oli juba midagi toimetatud, aga kuju oli vale ja võtsin selle ka lahti:
Uksed on ehitatud väga paksud. Seda selleks, et küljeklaas ära mahuks.
Ehitus on küllaltki primitiivne, seetõttu oli algosadeks lahutamine lihtne.
Kui detailid lapitud, sai hakata uksi jälle kokku monteerima.
Järjekorras olid esimesed poritiivad. Erilised iludused need ei olnud.
Siis tagumine ots:
... ja tagaporitiivad:
Hakkaski ring peale saama:
Enne äraviimist sai krunt ka peale:
Värvitöö tehti Eestis, kokkupanek Soomes:
See pilt on tehtud juba võistlusolukorras:
Porsche 356, 1960
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Porsche 356, 1960
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum