Aasta oli 2005.
Ühel kenal päeval võeti mind auto peale ja sõit läks Saue ligidale, Alliku külla. Taheti, et ma vaataksin ühte takerdunud projekti, kus taheti teha hot-rod autot 1938 aasta Lincoln Zephyri kabriolettkerega jäänusest.
Ei hakka seda projekti pikemalt kirjeldama, minule sai kiiresti selgeks, et selle asjaga ma ennast siduda ei taha!
Tagasiteel püüdsin keeldumist põhjendada väitega, et ma pole ju originaali näinudki, kuidas ma saan seda teha? Vastulöök tuli kiirelt: aga mul on veel üks 38 aasta Busines-coupe kere! Läksime siis seda vaatama:
Auto oleks selle kohta muidugi natuke liiast öeldud, aga mingi mälestus sellest oli küll!
Saigi siis kokku lepitud, et hakkan selle kerega tegelema.
Mis sellest välja tuleb? ... oli esialgu ebaselge. V12 mootor ja käigukast olid puudu. Raami esiosa ära lõigatud, all Volga sillad. Ka muidu oli pilt üsna nutune:
Raam praktiliselt puudus:
Hakkasin siis mittevajalikku küljest ära lõikama:
.... kuni lõpuks oli masinast alles ainult:
Kogu see kraam sai värvist, pahtlist ja roostest ära puhastatud.
Mis siis edasi?
Vahepeal oli selgeks saanud, et originaalkorda seda masinat ei õnnestu teha. Aga kui prooviks säilitada kere väliskuju? Nii hästi, kui võimalik!
Selleks otsustasime, et tuleb teha uus raam. Aluseks võtsime 1974 aasta Lincolni raami, mootoriks sama aastakäigu Fordi mootor ja kast.
Edasi läks juba improviseerimiseks:
Siis esisein:
Põhi:
Ustega oli tööd parasjagu:
... aga kokku nad said:
... ja ette ka:
Esiots:
Tagaosa:
Istmed:
Kere hakkab saama:
Puudu on veel poritiivad:
Astmelauad:
Plekitöö hakkab looma:
Aga esitulesid pole veel olemas ja esiporitiivad seetõttu lõpetamata!
... aga muidu oleks juba päris äge!
Esituled siiski leitakse:
... ja sellise asemel:
... tulevad sellised:
Vahepeal on maalriruumis Valts kõvasti tööd teinud:
Pahteldamist ja lihvimist on palju!
Aga midagi hakkab tulema:
Lõpuks esimene katttevärv:
Värvitud tükke on kõik kohad täis:
Selliselt ta meie juurest ära viidi:
Auto jäi seisma, praegu ei oska tuleviku kohta midagi kosta.
Rohkem pilte.
Lincoln Zephir, 1938
Sõnum
Autor
-
- VVK liige
- Postitusi: 3026
- Liitunud: 01 Märts L, 2008 00:00
- Asukoht: Tallinn, Merivälja
- Kontakt:
Lincoln Zephir, 1938
#1 Postitus Postitas Autorestauraator »
Mine “Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum