Rattal oli säilinud algupärast värvi, paak roheline Le Grimpeur kirjaga, mis oli põlvedega tagantpoolt üsna maha kulutatud, kuid paagi teisel küljel oli puuduv osa jällegi näha.
Ratas sai osadeks võetud, roostet peaaegu ei esinenud , varvi eemaldamine käis mehhaaniliste vahenditega, saabri, viili ja liivapaberiga. Relakast ei oskanud sel ajal veel unistadagi!
Tolle aja "haridustase" lubas kodaraid mitte eraldi töödelda, kogu ratas läks värvi alla.
Tagumise ratta juures äratas tähelepanu see, et kodaraauke velje sees oli osa kinni needitud. Oli pandud võõras rumm koos siis hammasratta ja piduritrumliga ja kuna kodarate arv oli ühel 40 ja teisel 36, siis küla sepp pani niimoodi asja paika, et puuris uued augud.
Siit siis lahendus ka teise käigu jõuetusele-- tagumine hammasratas pidi tunduvalt suurem olema.
Mõte liikus rihmaveo suunas, siis oli taga suuur rihmaratas. Käigukasti uurides aga polnud seal sduri ja korpuse vahel küllaldaselt ruumi rihmaseibi jaoks , samuti tundus esimene ketiratas täiesti "oma" olevat.
Nii see asi tookord lahendamata jäigi.
Sellel fotol on Le Grimpeur näitusel, mille panime koos Arvo Rannaga üles tollases Viljandi Pioneeride Majas. Üritus kestis kaks päeva, reklaami oli kuulutuse näol kohalikus ajalehes, külastajaid siiski jagus.
VPM saalis oli siis peale eespoolmainitud ratta veel restaureeritud AJS-350 1939 ( läbisõit 13000 km), Harley- Davidson 500 ccm 1930,töös öleva NSU- 250 ccm raam, restaureerimata BMW R-35, mitmesuguseid katalooge ja kirjandust , õlinõusid ja vana tehnikaga seonduvat. Töötasin tol ajal PM-s ringijuhina ,sellest ka ruumi kasutamise võimalus.
Tervitab Enno Öövel
Restaureerimine
Sõnum
Autor
Mine “Le Grimpeur (1924) [Veteran]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum