Tänase seisuga võib pidurite renoveerimisele joone alla tõmmata. Pidurisüsteem on täidetud õliga
DOT4 ja õhutatud. Käsipiduril sai ka viimane tross ühendatud ja see täitsa toimib.
Enne piduritorustiku renoveerimist sai soetatud ka mõned tööriistad. Kõigepealt siis piduritorude otste valtsimise tööriist.
Selle tööriistaga töötamis põhimõtteid vaatasin YouTubes. Tegin mitmeid katseid, aga kui toru valmis ja
hakkasin ühendusi võtmega kinni keerama, siis osad minu valtsitud otsad ei pidanud. See aga tähendas,
et torud maha, sest ega auto all seda otsa ei valtsi. Leidsin Viljandis töökoja, kus oli nende otste valtsimiseks
oluliselt parem masin ja peab ütlema, et nende tehtu oli kvaliteetsem kui iseenda pusitud.
Teine tööriist, mis sai soetatud oli toru painutaja. Sellega oli hea just selliseid 90 kraadiseid nurki painutada.
Seda 6mm vasktoru painutab ka käte vahel, aga alati on ju oht üle painutada.
Kolmas oluline tööriist siis nn. "õhu eemaldaja" See oli kindlasti seda ostu väärt ja eriti väärtuslik on see
mootorratta pidurite õhutamisel ja pidurivedelike vahetamisel. (Mootorratta piduritorud üldjuhul väiksema läbimõõduga)
Siin siis üks paljudest katsetest pidurisüsteemi testimisel.
https://youtube.com/shorts/SPnhgfmrCsc?feature=share
Siin siis see kolmik, mis autol peal oli. Arvatavasti on tegemist originaalosaga. Esialgu oli see plaanis välja vahetada, sest
need koonused seal kolmiku sees ei tundunud väga head olema. See plaan teatavasti läks pekki ja kuigi tellisin teisest kohast
uue kolmiku (Eestis paraku mina sellist leida ei suutnud), siis sai seda vanemat veel paar korda proovitud ja nüüd on juba
teine päev, kus kõik kenasti kuiv ja lekkeid ei täheldanud. Loodetavasti nii ka jääb.
Piduriteema lõpetab pilt esiratta juurest.