Selleks, et ukse kaared oleks paigas, on vaja paika panna ka esimesed poritiivad. Selleks, et poritiibasid paika panna
on vaja toimivat esiotsa.Alustatud sai sellest, et mõni aeg tagasi lasin Tartu firmas "Lehtvedru" üle vaadatud ja
korda teha BMW esivedru.
Esitala on puhastatud liivapritsiga.
Keevitust on ta saanud nii ülevalt kui alt.
Esitala on tehtud 3mm plekist, aga vibratsioon ja rooste on teinud oma
töö,ning vene ajal kodustes tingimustes oli siis üks lihtsam viis augule "uus"
ja tugevam plekk peale keevitada.
Otsisin välja ka esimesed amordid. Plaan on nad täielikult lahti võtta, vahetada laagrid ja tihendid.
Esisild
Amordid on puhastatud ja värvitud.
Amordid said uued tihendid ja ka uued laagrid. Õliks sai valitud mineraalne
automaatkäigukasti õli. Amordid ja esitala said ka uue värvikihi.
Täna sai paigaldatud esitala, vedrulehe pakk ja amordid. Vedrulehe paketis jäi 11 vedrulehte (nii on ka originaalis).
Vedrulehtede vahele panin grafiitmäärde.
Amordid said uued tihendid ja ka uued laagrid. Õliks sai valitud mineraalne
automaatkäigukasti õli. Amordid ja esitala said ka uue värvikihi.
Täna sai paigaldatud esitala, vedrulehe pakk ja amordid. Vedrulehe paketis jäi 11 vedrulehte (nii on ka originaalis).
Vedrulehtede vahele panin grafiitmäärde.
Viimati muutis alopex, 29 Jaanuar P, 2023 16:22, muudetud 2 korda kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340
Tasapisi nokitsedes olen jõudnud niikaugele, et esisild on peaaegu koos. Roolihoovastikku esialgu külge veel ei pane.
Pidurisilndrid said uued tihendid, klotsidel uued katted. Pidurisilindritele tulevad ka eraldi plekist katted peale.
Pidurisilndrid said uued tihendid, klotsidel uued katted. Pidurisilindritele tulevad ka eraldi plekist katted peale.
Viimati muutis alopex, 29 Jaanuar P, 2023 16:24, muudetud 1 kord kokku.
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340
projekt BMW-340