Mootoriruum, käigukast, küttesüsteem, summuti, pidurid.

Sõnum
Autor
alopex
VVK liige
Postitusi: 484
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum, käigukast, küttesüsteem, summuti, pidurid.

#31 Postitus Postitas alopex »

Piduritoru ja silindri ühendamiseks oli vaja veel vahetükki.

Pilt

Piduritoru otsa selline stutser. Tootja ATE.

Pilt

Kogu ehitus hakkab välja nägema selline ja seda hoiab koos banjo bolt.

Pilt

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

alopex
VVK liige
Postitusi: 484
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum, käigukast, küttesüsteem, summuti, pidurid.

#32 Postitus Postitas alopex »

Piduritoru ja kütusetoru kinnitamiseks raamile kasutatakse painutatud plekki. Plekk ise originaal.
Kaubandusvõrgust sai ostetud sellist "kummi" ja sellele siis sooned sisse freesitud torustiku jaoks.

Pilt

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

alopex
VVK liige
Postitusi: 484
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum, käigukast, küttesüsteem, summuti, pidurid.

#33 Postitus Postitas alopex »

Nende piduritega olen mässanud juba mõnda aega ja kõik ei ole läinud just sujuvalt. Kunagi sai ostetud piduri jaoturi kolmik
Nägi kena välja ja magnet imes mõnusalt külge ja seega tundus asi ostmist väärt olevat. Üks põhjus ostmiseks oli ka see, et
seal sees olevad koonused nägid vanast kolmikus olevatest oluliselt paremad välja.

Pilt

Kui siis sai hakatud piduritoru ühendama, käis varsti väike prõks ja vanarauaks see uus osa saigi.
See tumedam osa on piduriõli, mis sinna peale valgus.

Pilt

Ilmselgelt on ka näha, kuidas ühel küljel see nn"sein" oluliselt õhem. Kuigi kolmik haakus hästi magnetiga,
siis see murtud koht väga rauasulamit ei meenutanud. Pigem mingi rauataoline materjal.

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Vasta

Mine “BMW-340 (1950) [alopex]”