Mootoriruum

Sõnum
Autor
alopex
VVK liige
Postitusi: 471
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum

#21 Postitus Postitas alopex »

Ettevalmistus mootori käivitamiseks on valmis.
Mootori õli.

Pilt

Käigukasti õli.

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

alopex
VVK liige
Postitusi: 471
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum

#22 Postitus Postitas alopex »

Soov mootor käivita , oli juba eelmine aasta :-) Tahatsin teada, kas õlisurve on ok, kuulda mootori häält ja
kas on ka võimalikke õlilekkeid. Sel aastal jõudsin siis mootor niimoodi komplekteeritud, et jahutusvedeliku
võis radiaatorisse valada ja õlid mootorisse ja käigukasti. Hetkel kasutasin lõdvikute kinnitamiseks tänapäevaseid
klambreid. Need asendan ajastukohastega, kui mootoriruum valmis.

Esmalt "kuivalt" süütemomenti kontrollides selgus, et puudub säde. Süütepool, mille olin ostnud saksast, ei töötanud.
Asendasin selle siis vene omaga, oli säde kenasti olemas.

Järgmisena keeldus koostööst bensiinipump. Tagantjärgi olin ikka lihtsameelne, et lootsin 15 aastat seisnud
kasutatud bensiinipumast elulooma saada. See probleem sai lahendatud otsevooluga karburaatoriss :-)

Pilt

Pilt

Mootori töös
https://www.youtube.com/watch?v=FaCdQGmnJUQ

Õlisurve normis, õlilekkeid polnud.
Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

alopex
VVK liige
Postitusi: 471
Liitunud: 11 Märts T, 2008 00:00
Asukoht: Viljandi

Re: Mootoriruum

#23 Postitus Postitas alopex »

Bensiinipaak puhastatud ja värvitud.

Pilt

Üks pisike auk oli siiski märkamata jäänud. Hetkel sai see auk parandatud väikese
vaskpleki ja tinaga.

Pilt

Bensiinipaagi paika sättimine

Pilt
Jaak Alesma (alopex)
projekt BMW-340

Vasta

Mine “BMW-340 (1950) [alopex]”