2007a jaanipäeval oli mul külas hea sõber Sakari Soomest ja kuna ta põeb ka „vana raua haigust“,siis jaaniõhtu peamiseks jututeemaks jällegi ilusad autod ja restaureerimistööd. Näitasin oma „Sefka“projekti puuduvate osade nimekirja ja sellepeale ta kutsuski mind Lahti lähedale Esko Rahkoneni vanatehnika varjupaika. Esko pärandvara müük pidi algama juuli esimesest nädalavahetusest ja kestma niikaua kuni jätkub ostjaid.
9ndal juulil olimegi kohal ja see mida nägime tundus esialgu uskumatu.Kas tõesti on üks inimene oma eluaja jooksul suutnud 4 ha maad täita vana rauaga..
Mõned meetrid enne Willist leidsin „Sefkale“ istmed ja seni Willyst varjanud Opel veeti minema,siis jäi pilk pikemalt peatuma...
Armumine esimesest silmapilgust,tegemist ju esimese tsiviil Jeep`i mudeliga maailmas. (Willys Overland CJ2A) Müügimehe pakutud hind sobis ja käsiraha saigi makstud.
Kapoti all paistavad õiged asjad omal kohal olema.
Abiks autot ära tooma tulid kaasa ka Pärnu mehed Jüri Vaikjärv,Arvo Jung,Tiit Talts ja poeg Janno.
Eksperdid hindamas.Müügi korra järgi kuulub autohinna sisse kõik „kola“ mis on auto peal ja taga,aga meil õnnestus see vaikselt kõrvale tõsta.
Sõit kodupoole võib alata. Buss täis väiksemat kila-kola ja Willyse kastis kaks „Sefka“ mootorit. Müügimees Matti Eskola küsib: kas Arvo Austin`ile tuleme järgi lähemal ajal?
Oma uues kodus garaazis.
Willyse ost
Sõnum
Autor
Mine “Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]”
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum