Müüa siis suht hästi säilinud, pika kere ja V12 mootoriga Series1 Jaguar.
Siinse foorumi inimesed oskavad vast kõige paremini hinnata asja tegelikku väärtust.
L kerega 1. seerja XJ-i toodeti vaid 750 tk ja tänase päevani säilinud isendid on paljud väga räbalas seisus (briti plekk)
Üldse oli antud mudel esimene V12 mootoriga seeriatootmises olev sedaan (ja tollel hetkel maailma kiireim sedaan)
Auto on toodud Inglismaalt ja parempoolse rooliga (õige Jaguar, RHD ja V12 ! )
arvelesaamisega probleeme pole (10K krooni eest võin arvele võtta nr.ga XJ 12)
Tulevikus on uuel omanikul suur tõenäosus saada ka "must number"
Tehtud muudatused ei tohiks seda takistada. (Paigaldatud katuseluuk pärineb tollest samast ajastust ja stereo tagasivahetamine ei tohiks olla suur töö).
Veel on autol paigaldatud veokonks, aga see on vist tellitud kohe lisavarustusena ?
Hea säilimise mõiste all ei maksa muidugi unistada sellest, et tegemist oleks uue autoga, korraliku uuniku saamiseks tuleb ikka kogu masin hoole ja armastusega üle käia (soovitavalt täitsa Legoks, korda ja kokku tagasi)
Kerel on lokaalsed rooste augud (taga parem koopaäär,parema tankimisava ümbrus, esimene parem tiiva alläär, vasaku esitiiva keskel, kus oli iluliistu tüübli auk) samuti on mõnes kohas ustel märgata allservas täppe (mis viitavad lähenevale tööle)
Peale selle on aastate jooksul tekkinud seismisest (ja transpordist) kriime ja mõlgikesi. Aga ülejäänud on OK, põhi läbi ei paista, pagasniku põhi on ka ilus.
Seisma jäi auto 90ndate alguses (arvatavasti käigukasti pärast, BorgWarneril on ette nähtud iga paarikümne tuhande miili tagant pingutada tagumist piduri linti, seda sai vähe timmitud, aga päris ideaalseks ei saanudki hetkel), õnneks seisis auto küünis, katte all.
Mootor töötab, elektriasjad toimivad.
Lisad on nagu Jaguaril ikka: Salysburi tiffri lukk, konditsioneer, el. aknad jne.
Enne seisma jäämist on salong korra uueks tehtud (nahk on korralik, v.a. taga istmealune, mis on ära rikutud)
Käiguosas oleks vaja ära vahetada vananenud kummidetailid.
Hinda võib alla võtta 10K, kui uus omanik soovib masinat ilma stangede ja originaal kapotita (need võib ka hiljem välja lunastada) samuti on võimalik mingisugune järelmaks.
Autot muidu müüma ei kipuksi, aga probleemiks on ruumipuudus ja sellist autot nagu lumehanges ei tahaks hoida (pensionifondil oleks tast muidu päris kõva sammas )
Kastitäis uusi varuosasi on kaasa anda (mõned uued jupid veel Inglismaalt laekumattagi) ja tulevikus võimalik aidata juppide sebimisega ning nõuga (õnneks pole see esimene ega kinlasti kohe mitte viimane kasslane peres )
Mõningad pildid näha siin (huvilistele või meili ka panna):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=db12
Hinnaks siis olenevalt "varustusest" ca 60 tuhat.
Ühendust saab kõige paremini telefonil: 51 02 932
Tervitustega, Sax
M. Jaguar XJ12L `73
Kui Sa soovid midagi müüa või vahetada
Sõnum
Autor
Hüppa
- Vanatehnikaklubide Liidu Teated
- ↳ Must number
- ↳ Vanatehnika register
- ↳ Eesti Vanasõidukite Restaureerijate Liit
- ↳ Vanatehnikaüritused
- ↳ Klubide teated
- Restaureerimine: Projektid
- ↳ Projektid
- ↳ BMW 321 (1949) [Rasmus-A]
- ↳ BMW-340 (1950) [alopex]
- ↳ Cadillac Coupe DeVille (1959) [Automaaler]
- ↳ Eestimaised "ameeriklased" ja "venelased" [Automaaler]
- ↳ Mercedes-Benz 560 SL (1986) [Autorestauraator]
- ↳ Triumph Herald [Valts, Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Cab, 1937 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W 23 Cab, 1938 [Autorestauraator]
- ↳ Wanderer W23 Gläser (1938) [Autorestauraator]
- ↳ Autorestauraator, tööd [Autorestauraator]
- ↳ Ford Edsel Ranger, 1959 [junga]
- ↳ Gnome Rhome AX2 [Karu]
- ↳ GAZ 51A, 1976 [myrka00]
- ↳ Ford Junior (1934) [Ott]
- ↳ GAZ 63 PMG-19M (1967) [rainer]
- ↳ Aero 30 Sport, 1937 [raivo]
- ↳ Willys Overland CJ 2A, 1949 [raivo]
- ↳ Motorkuli FV-60 1967 [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLB (1961) [siimlane]
- ↳ Pannonia T1 (1962) [siimlane]
- ↳ Pannonia T5 (1969) [siimlane]
- ↳ Pannonia de Lux TLF (1959) [siimlane]
- ↳ White T9 (1966) [siimlane]
- ↳ ZIS 110, sadulsepatööd [urki]
- ↳ Le Grimpeur (1924) [Veteran]
- ↳ BMW 340, 1950 [Veteran]
- ↳ GAZ-67B (1951) [Veteran]
- ↳ Tehtud tööd (1993-2004) [Veteran]
- ↳ ZIS-127 (1956) [Väravamehaanik]
- ↳ BMW R35 (1947) [raivo229]
- ↳ BMW R35 [ivx675]
- ↳ Minu mootorrattad [willem]
- ↳ ZIS 110, 1950 [Autorestauraator]
- ↳ M 72 plekkdetailide remont [Rasmus-A]
- ↳ Porsche 911T (1969) [siimlane]
- ↳ BMW 326 (1938) [leevi]
- ↳ Zis-154 nr 383 (1948) [Mufff]
- ↳ MGA [leevi]
- ↳ Plymouth P-15 [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser, 1936 [Autorestauraator]
- ↳ Mercedes-Benz 130 Cabrio-Limousine (1934) [Ubbe]
- ↳ Cadillac Eldorado Biarritz (1957) [Valts]
- ↳ NSU 601 OSL (1939) [Willem]
- ↳ GAZ 24-02 (1986) [Valts]
- ↳ Zyndapp KS 750 (1941) [Valts]
- ↳ Jaguar E-type 2+2 (1970) [Valts]
- ↳ Mercedes-Benz 300 SEL W109 (1972) [PeterKarl]
- ↳ Rover Mini 1996 [Mehis]
- ↳ K-750 (1963) [Ilmar]
- ↳ Mercedes-Benz 280SE W108 (1968) [Skeldo]
- ↳ Ford G987T kabiin [leevi]
- ↳ Steyr 120 Cabriolet Gläser (1936) [raims]
- ↳ Buick Super 8 Model 51 (1947) [raivo]
- ↳ Chevrolet 4 door Sedan (1927) [raivo]
- ↳ Buick Roadmaster 70 (1948) [ylo]
- Projektide arutelu
- ↳ Projektide arutelu
- Varia
- ↳ Vaba teema
- ↳ Müügi/Vahetuse foorum
- ↳ Identifitseerimine
- ↳ Kasulikud Pakkumised
- ↳ test foorum